Klossen de uitvinding!!!!

Ik heb vanacht voor de eerste keer op klossen geslapen!Ik moet zeggen dat het wennen is,het lijkt wel of ik op een stapelbed lig!zo hoog!
Maar uit het bed stappen is zo veel makkelijker nu!Vooral als je s,nachts 10x eruit moet om te plassen ,benen uit bed laten hangen en hup je staat gelijk!Uitvinding van de eeuw!
Je moet alleen uitkijken dat je niet veel draait net als ik want als ik nu uit bed val,val ik knoeihard!
Da,s minder!
groetjes
33wk2dg

Ohhhh ik vond het toen echt een verschrikking die klossen!!!!! Ik was een opstap krukje nodig om in en uit bed te komen. Na 3 dagen zei de kraamhulp dat ze er ook wel onderweg mochten, omdat ze zag hoe lastig het was voor mij. Ben niet zo groot maar 1.60m.
Dit keer ga ik geen klossen halen, maar een extra 1 persoons matras leg ik op me eigen matras. Het is toch alleen voor de kraamhulp dat je bed zo hoog moet zijn.

Maar voor jou is het indd dan wel een hele uitvinding. Enne niet te veel draaien dan maar hé??!!

Liefs marielle 30w4d

ikheb geen klossen maar 2 dikke matrassen opelkaar..en ons bed is al redelijk hoog dus dan heb je dezelfde hoogte.
het is inderdaad een stuk fijner als zo laag liggen!
niet zo wild draaien dan ;-)

liefs kim

Vanaf 37 weken. Dan mag je namelijk ook thuis bevallen. Ik had ze er de vorige keer met 35 weken onder staan, ik vond het wel praktisch met in en uit stappen.

hier geen klosse heb een boxspring dus kan niet haha wel is ons bed erg hoog (speciale matrassen) dus hoog genoeg(vind ik haha als kraamverzorgende:p)

bijd e eerste hadden we een ander bed en toen bierkratjes eronder gezet haha

Terug
Bovenaan