klossen ed

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Toen ik zwanger was van mijn dochtertje zoog ik echt alle informatie op die er maar te vinden was over zwanger zijn en bevallen...nu heb ik nog geen boekje opengeslaan...consequentie; ik ben veel vergeten!!...
Wanneer moet je bed ook alweer op klossen en matjes in je bed? Hebben jullie dat allemaal al gedaan?! (en wat moet ik verder volgens jullie nog weten/ doen?!!)

Groetjes Rian 36,3

Hoi Rian,

Voor beide wordt geadviseerd 37 weken omdat je vanaf dat moment thuis mag bevallen. Ik heb zelf altijd al een waterdichte molton van de Hema op mijn bed liggen dus mochten mijn vliezen breken dan blijft mijn matras droog.

Het vervelende krakerige zweterige zeiltje leg ik er pas op als ik echt ga bevallen. Mijn beide bevallingen zijn niet met het breken van de vliezen begonnen dus daar ga ik eigenlijk ook nu niet vanuit.

De klossen zet ik er volgend weekend al onder, ik ben dan 36+3 weken, omdat mijn vader in het weekend altijd komt en dan mooi mijn man kan helpen. Bij de vorige kindjes ben ik met 38 weken bevallen dus ik ga er eigenlijk niet vanuit dat het bed nu tot 42 weken op klossen zal staan.

Syl
35+2

Terug
Bovenaan