Klossen en Ikea bed Malm?

Hallo dames!

Ik moet binnenkort mijn bed op klossen zetten maar nu hebben wij een bed 'zonder poten', dus rustend op een lange dwarsplank aan hoofd- en voeteneind (zoals velen in Nederland: de Ikea Malm). Heeft iemand enig idee of er klossen onder dit bed passen? Want kratjes lijken me zo instabiel?

Ik hoor het graag!

groeten, Saartje

Hoi,

Wij hebben hetzelfde bed, en mag over ong 3 weken mijn bed op klossen gaan zetten. Toevallig zijn wij vandaag even naar de medicorner geweest om naar de klossen te kijken. Mijn vriend zegt dat dit prima kan. Maar hij gaat wel een contructie maken geloof ik dat het nog stabieler word.... ik ben namelijk als de doods dat het instort!! hahaha

Ben ook benieuwd hoe anderen het oplossen!!

hoi meiden,

misschien een tip, je kunt je bed ook op bierkratten zetten, dit werkt ook goed, en als je er een aantal naast elkaar heb aan hoofd- en voeteneind dan is het ook stevig zat.

Groetjes Rina

Wij zijn ook gegaan voor de bierkratten, mijn man heeft alleen de constructie wel wat steviger gemaakt met wat planken en schroeven (vraag me niet hoe ik ben geen techneut). Bij mij eerste had hij dit ook gedaan en we zijn niet 'naar beneden gestort'

Succes!

Hoi,

Mijn vriendin heeft destijds gewoon ouderwetse stoeptegels gebruikt omdat de klossen niet onder hun bed paste. Ziet niet mooi uit maar is wel stabiel. En van die bierkratten heb ik het ook vaker gehoord.

groetjes
Nicole

hoi hoi

wij hebben ook hetzelfde bed en gaan gewoon kratten gebruik onder de hele dwarsplank, zo is het stevig genoeg.
er word trouwens vaak gezegd dat je beter frisdrankkrtten kan gebruiken bierkratten, omdat frisdrankkratten hoger zijn.
en aangezien het bed ook nogal laag is.. wij gaan voor de frisdrankkraten. mijn vriend balen natuurlijk haha..

succes ermee!

groetjes antoinet

Terug
Bovenaan