Klossen of kratten?

Wat doen jullie met jullie bed? Klossen of kratten eronder? Wij moeten het perse met kratten doen want klossen passen er niet onder, maar zijn die wel stevig genoeg? Ons bed is behoorlijk zwaar, en met twee personen erop ben ik bang dat ze misschien op een gegeven moment ''krak'' zeggen..
 
Wij krijgen klossen, gelijk 7 want heb er blijkbaar 7 poten onder zitten, wist ik veel haha...
Had wel nagedacht over kratten maar we hebben een vrij hoog bed en matras en anders wordt het gelijk weer heel hoog. Hoefde maar 3 cm hoger Ofzo...
 
dit keer klossen, vorige keer hebben we kratten gebruikt. zet ze wel op hun grootste kant (op zn kop) zegmaar en niet op zn kant, dan zakken ze door! ze breken niet maar er zaten flinke putten in! en op zn kop is hoog genoeg volgens mij!
 
Vorige keer klossen, deze keer niets!
Sinds januari hebben we een nieuw bed en toen ik het in elkaar zette heb ik meteen de pootjes op de hoogste stand gezet omdat we dat tijdens mijn kraambed allebei zo fijn vonden . Ons bed is nu dus altijd 80cm hoog...
 
ons bed is ook heel zwaar wil niets onder leggen is 50 cm hoog , evt luchtmatras erop indien nodig .

Klossen en kratten zijn allebei niet mogelijk .
 
Wij hebben klossen. Alleen staan onze bedden daardoor niet tegen elkaar. We hebben een boxspring.Maar kratten durfde ik niet die zijn onstabiel.
En klossen lopen aan onderkant breder uit waardoor ze stabiel zijn. En die kan je gratis ophalen bij thuiszorg centra.
Maar je bed moet een bepaalde hoogte hebben anders kunnen ze weigeren je bed te verschonen enz. En ook voor het thuis bevallen.

 
Krijgen in oktober nieuw bed. Vorige x kratten gebruikt, maar zakte door idd. Advies van plankjes zou ik ook doen! Wij hebben toen zelf een constructie gemaakt met houten blokken. Maar nu niet meer nodig, nieuwe bed is hoog genoeg.
 
Terug
Bovenaan