Klossen onder het bed

<p>Ik vroeg me af of je onder een steigerhouten bed(box spring model) ook klossen onder de poten kunt doen. Het bed is namelijk rondom gesloten tot aan de grond. Iemand hier ervaring mee? </p>

Mijn kraamhulp vond de klossen niet nodig onder mijn boxspring. Omdat het hoog genoeg was. Ik had ze wel in huis gehaald voor als de kraamhulp het wel nodig vond. 

Bij de intake heeft die vrouw mijn bed oogemeten. Hij was net iets te laag dus daarom besloten wel klossen eronder te zetten. Tijdens mijn zwangerschap kwam ik mijn bed af en toe niet in, maar na mijn bevalling vond ik het erg fijn

Ik kwam het bed niet meer in met die klossen eronder, dus snel maar weer weggehaald. Zou echt kijken wat voor jou prettig is. Kraamhulp is bij mij ondanks keizersnede geen een keer in de slaapkamer geweest.Als je er wel onderdoet moet je goed opletten of je niet een poot in het midden hebt daar moet anders ook een bedklos onder anders zak je door!

Mijn bed heeft ook geen 80 cm hoogte maar ik hoefde geen klossen te doen en ik had het ook echt niet gedaan. Ik heb een elektrische boxspring met een stalen frame dus dan had ik mijn bed echt kapot kunnen maken. De enige reden van die klossen is dat ze niet zo ver hoeft te bukken bij het verschonen. Maar ik had zoiets dan verschoont iemand anders mijn bed wel.

Heb alleen met mijn reactie geen rekening gehouden met thuisbevalling dan is een laag bed misschien wel onhandig. Maar dan nog moet je bed er wel geschikt voor zijn

Wij hadden een paar eiken houten balken tot klossen gemaakt. Erg mooi om te zien, en zo kan je ze precies naar de gewense lengte maken. Misschien n tip?

Terug
Bovenaan