Klossen

Waarschijnlijk bedoel je de klossen onder je eigen bed. De reden dat dat pas bij 37 weken hoeft is omdat je vanaf die tijd thuis mag bevallen. Voor de kraamzorg en verloskundige moet het bed namelijk om arbotechnische redenen op een bepaalde hoogte staan. Voor die tijd kan je het natuurlijk voor je zelf doen om makkelijker in en uit te stappen.
Succes ermee!
 
Wij hebben bij mijn beide bevallingen, de klossen pas onder het bed gezet toen ik begon met de weeen. Ik ben vrij klein en ik had er echt last van om in te stappen. Je kunt ze ook al eerder huren (vaak tegen meerprijs) Je ziet, alles is mogelijk. Gewoon kijken wat jij het prettigst vindt.
 
Ik heb gehoord dat het ook met [bier]kratten kan... Misschien dat je die er eerder onder kunt zetten?
Wij hebben een waterbed en ik beval in het ziekenhuis, maar moet er dan ook een bed klaarstaan op klossen of kratten?
 
Volgens mij moet je ongeacht waar je bevalt, je bed omhoog zetten.
Dit i.v.m. de arbeidsomstandigheden van je kraamhulp.
Heb ons bed vanaf week 37 omhoog staan, ook omdat ik vanaf die week thuis mocht bevallen.
 
37 weken is aan de late kant, maar goed als je ze niet eerder op kan halen dan heb je toch geen keus.
Enne ..
Als het moet dan kan je overal bevallen , klossen of geen klossen .. toch?
 
je zult toch je bed moeten ophogen met klossen of kratjes ,want als je dit niet gedaan heb mag de verloskundige of de kraamhulp je zelfs weigeren om te helpen.
ook al beval je in het ziekenhuis je zult dus voor dat je weer naar huis gaat het bed voor de hulp op klossen /kratten moeten zetten het bed moet wel minimaal 80cm hoog zijn.

groetjes ilonka
 
Terug
Bovenaan