klossen


Wanneer moeten de klossen onder het bed?Want ik heb een probleem onder het bed van ons kunnen geen klossen!!Nu heb ik wel nog een tweede matras voor op het bed zou dat ook goed zijn???????
c
 
hallo c.,

ik ben van het sept.forum maar ik beval in het ziekenhuis ik heb dus geen klossen nodig onder het bed.
maar er zijn er nog op het sept. forum die het zo oplossen ik denk dus niet dat dat een probleem is.

groetjes natje 40w2d.
 
Hoi c,

Ik heb de klossen vanaf 37 weken onder het bed. Bierkratjes kan ook, werkt soms handiger dan klossen. Ook als je in het ziekenhuis bevalt moet je volgens mij je bed verhogen vanwege de kraamhulp (dat werd mij in ieder geval gemeld bij het intake-gesprek van de kraamzorg).

Groetjes, Nana (39w1d).
 
Hallo, overleg met je verloskundige en het kraamburo! Zij zullen ws zeggen dat je bed waar je op bevalt 65/70 cm hoog moet zijn en verder overleg met de kraamzorg over de rest van de week.
Ikzelf heb een waterbed en zet het logeerbed in de babykamer op klossen voor de bevalling en evt de kraamverzorgster.
Succes Debby
 
hoi

bij ons bed kunnen ook geen klossen eronder. dus ik heb ook gewoon een dubbel matras nu erop. is ook heel hoog haha.
en ik ga bevallen in het ziekenhuis. de kraamverzorgster was al langs geweest en die zei dus dat ze klossen nodig hadden voor hun rug enzo. nou dit is even hoog, dus ze moeten niet zeuren. zo vaak hoeven ze ook niet bij me te bukken toch?
ze bekijken het maar hoe ze het regelen.
gr. sandy
 
ALS je klossen onder je bed doet, moet je ze eronder doen vanaf het moment dat je thuis mag bevallen..... Je moet wel overleggen met de kr.verz. zij zal je vertellen dat het bed omhoog moet ivm de arbo wet... Als je je bed niet verhoogt, verschoont ze je bed niet enzo... En voor de rest is het makkelijker als je thuisbevalt en je moet gehecht worden en bij het controleren ervan...

groetjes
 
Hoi,

Ik heb kleine pallets onder mijn bed, want klossen paste dus ook niet, heb die pallets te leen gekregen bij een bedrijf.
Met 37 weken is het noodzakelijk dat ze eronder staan voor een eventuele bevalling en voor dus de kraamhulp als je in het ziekenhuis bevalt.
Mijn verloskundige vroeg of hij wel 75/80 cm hoog was, Ik zei nee: 65 cm ik kan er gelukkig nu wel uit komen want eerst was het voor mij veels te hoog en mijn bekken ging zeer doen, toen zei ze dat het voor haar eigelijk te laag is voor de bevalling omdat ze dus zelf 1,90 mtr is, Ja daar kan ik ook niets aan doen, ben zelf 1,70 mtr en moest een polsstok gebruiken om mijn bed in te komen met 80 cm.
 
Terug
Bovenaan