klossen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wat is eigenlijk de hoogte van een klos die onder het bed moet??

officieel moet ons bed volgende week op klossen maar dat zie ik helemaal niet zitten. het bed van ons hoeft maar 20 cm. omhoog dus wij hebben al een vrij hoog bed. Volgens mij kom ik het bed ook helemaal niet meer fatsoenlijk in als deze op klossen staat. Maar als ik het niet op klossen zet zal de kraamzorg mij waarschijnlijk niet verzorgen?? Ik beval in het ziekenhuis dus voor de bevalling hoeft het bed niet omhoog. Ik snap ook wel dat het voor de kraamzorg beter is dat zij dus hoog werkt.  
We hebben namelijk ook nog een bed met 2 verstelbare bodems dus moet mijn man ook nog speciale poten maken om het middenstuk op te vangen.

Iemand misschien nog ideetjes om het bed op een andere manier te verhogen? Ik had zelf al bedacht om aan mijn kant van het bed een extra  matras te gebruiken....

groetjes kim

hoi hoi
wij hebben dus hetzelfde probleem en ik kan het bed niet op klossen zetten.
wij hebben dus ook apparte matrassen met een motor omdat je het matrasbijhet   hoofd en de voeten omhoog kunt zetten.
ik zet hem dan ook niet op klossen want ook ik ga in het ziekenhuis bevallen.
ik heb bij de ena jongste een kraamverzorgster gehad die weigerde het bed te verschonen omdat het niet op klossen stond,toen heb ik alleen gevraagt of ze de kinderen hun bed dan ook niet deed want die staan ook niet op klossen.
daar was ze wel stil van en heeft het alsnog verschoont.
maar de controle,s die ze bij je doen kan ook op de bank en alleen daarvoor ga ik mijn bed niet kappot maken.
dus wij zetten het dus niet op klossen.
liefs sil

Je bed moet in totaal zo'n 80 cm hoog zijn. Ons bed kon niet op klossen, dus staat nu op bierkratjes. Ik heb een krukje naast het bed staan om erin en eruit te komen, anders lukt het me ook niet goed meer.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

hoi

bij ons hoeft het bed maar 70 cm hoog te zijn,bij de eerste heb ik alleen een extra matras erop gelegt(ziekenhuisbevalling)dat was goed,nu hebben we een boxspring en die was al 57 cm hoog van zich zelf dus nu ook alleen matras erop gelegt en nu is ie 73 cm,wel stevig matras ivm thuisbevalling.als ik er klossen onder had moeten zetetn had ik er 8 nodig gehad plus had ie nog hoger geweest. en dit mocht ook van de kraamphulp. gr wendy 35,6wk

Hoi meiden,

Ben blij dat jullie er ook zo over denken. Wij hebben net een nieuw bed. Boxspring met elect.verstelbare bodems. Er zitten dus zo'n 16 poten onder. Mijn man zei al..die ga ik dus echt niet op klossen zetten. Zo mol je je bed nog. Als ze nu gaan weigeren het bed te verschonen dan doet m'n man nog net zo lief zelf het bed verschonen. Ga trouwens in het ziekenhuis bevallen dus voor de bevalling is het niet nodig.
Maar goed, wordt er nu echt een drama van gemaakt kregen wij ook al als advies dat ik er dan een extra matras op zou kunnen leggen. Kan ik alleen niet m'n verstelbare bodem gebruiken maar dan haal ik hem er gewoon weer vanaf wanneer de Kraamverzorgster weg is.

Mams79
37 wkn en 2dgn

hai hai

Ons bed wilde ook niet op klossen wij staan ook op heiniken bierkratjes haha
Is wel een beetje hoog voor me dus heb ook een voetenbankje van mams geleend.
Het is net of je op een troon ligt te slapen maar ik vind het maar wat makkelijk om het bed te verschonen mooie hoogte

groetjes

hoi dames

ik weet niet hoe hoog mijn bed is wel te laag denk ik maar ik ga ook in het ziekenhuis bevallen en ik zie wel als ze het niet wil verschonen doe ik het lekker zelf met me man of me dochter daaaag pf
snap het wel hoor voor hun rug is het beter maar het is ook eigenlijk geen gezicht dan lig je in je kraambed met bier krattten eronder en dan nog maar hopen dat je je bed in kan haha nou nee petje af de dames die het wel doen ik doe het alleen zelf niet

liefs cora

Terug
Bovenaan