Klote CB...

Ik ben vorige week naar het CB geweest en dan gaan ze hem eerst wegen en opmeten. Maar ik heb het helemaal gehad met ze!!!!!!!!!

Maar dat vrouwtje die daar zat meete hem verkeerd. Dus wat kreeg ik te horen...
Hij weegt 6010 en is 58 cm, terwijl hij vorige maand 57 cm en 5180 woog.

Kom ik bij die dokter (daar kwam ik erachter) zegt ze hij is te zwaar, je moet hem maar minder eten gaan geven.
Met het grafiek gaat zijn gewicht mooi mee, maar met zijn lengte blijft hij achter!!!
Dus ik zeg van klopt zijn lengte wel, zegt zij van ja het staat er toch.

Bekijk het, ik heb hem daarna op diezelfde manier gemeten en hij was 60 cm en dat gaat wel mooi met het grafiek mee....

Gaan ze zo snel uit van een moment opname, want ik vind dit wel heel ontoepasselijk hoor. Met ze ja, moet je hem maar minder eten geven, wie denken ze wel dat ze zijn.
Je ziet niet eens dat hij echt dik is, ik heb meerdere kinderen gezien en die zijn veel zwaarder en zien er ook dikker uit. Justin heeft alleen dikke wangetjes.
Ik had ook verteld dat ik Forte gebruik en dat was ook ineens niet goed,want het helpt niks... Ze krijgen alleen wat dikkere poep, Nou hij heeft er heel veel baat bij. En inderdaad zoms hij heeft een iets wat hardere ontlasting dan normaal, maar nog steeds dun. Ik vind het CB helemaal niks, ze mogen van mij hem een prikje geven, maar voorderest kunnen ze beter niks meer tegen mij zeggen.

Groetjes Sandra

Hoi Sandra,

gewoon vertrouwen op jezelf hoor, je weet het zelf het allerbeste. Jij ziet hem vaker dan het cb en die gaan alleen maar uit van gemiddelden.

groetjes
mama van Rêve

Hey wat je ervan wilt onthouden gewoon onthouden en de rest naast je neerleggen hoor. Eerst gaven we Tyche ook te veel eten, nu te weinig.. ja ik krijg er ook niet meer ingefrot!! Niet druk maken hoor. JIJ bent de mama...klaar!

Hai Sandra,

Laat je niet gek maken hè!
Die kleine van mij woog op 12 oktober (toen 8 weken en 2 dagen) 6015 en was ook 58 cm!
Precies zoals die van jou dus, ik heb er niks over gehoord.
Ik zie inderdaad ook dat zijn gewicht harder gaat dan zijn lengte maar dat komt vast wel weer goed. Nou krijgt Jente de borst dus ik weet niet eens hoeveel hij binnen krijgt.
Gister heb ik hem ook even gewogen (9 weken en 1 dag) en woog hij 6580, heb hem niet gemeten, dat gebeurd pas 16 november weer.
Het wordt inderdaad een lekker bolletje, maar hij is tevreden en doet het goed, dus dan ben ik ook tevreden.

Groetjes Fenneke en Jente (10 weken)

hoi
ik weet wat je voelt ik heb ook een enorme hekel aan het cb ze hebben rare dingen gezecht tegen mij en toen ik dus mijn mond open deed daar schrokken ze van en nu is het alleen nog maar geslijm gatver maar goed prikken en verder nix hoor bekijk het maar .
julian weegt 6350 en is 59 cm. ik hoor hem niet klagen dus ik ook niet

een paar geitenwollensokken figuren zijn het daar bij dat cb
Ze gaan echt ervanuit wat de gemiddelde curves zijn en alles echt volgens het boekje
Nou het kind die het zo doet zoals het in het boekje staat moet nog uitgevonden worden denk ik dan maar weer!
Tygo zit met zijn lengte boven de curve(niet veel) en dat is ook wat. Hij is te lang zeggen ze dan! Ja nou en? Mijn mannetje en ik zijn ook niet een van de kleinsten!!
Trek je er maar nix van aan!!

Bij ons was ze ook te dik.
Maar haar lengte hadden ze ook niet goed gemeten(het scheelde maar 2 cm hoor)
Dit was ook al de tweede keer dat ze het fout had gemeten.
Niet gek dan he dat ze te veel weegt dan.

De eerste keer hadden ze 51 cm gemeten met 4 weken bij het cb, terwijl ze 52 cm was toen ze werd geboren.

Gekrompen dus haha
Maar zo krijg je wel een verkeerd beeld.

Terug
Bovenaan