Klote dagen achter de rug

Hallo meiden,

Ben n tijdje niet online geweest...
Vorige week Donderdag begon Zoë (net 3 jr) met overgeven, Omdat ze elk uur over dr nek ging ben ik met haar naar beneden gegaan zodat de "mannen" door konden slapen, ik hoefde toch niet te werken vrijdag. Vrijdag mrogen ben ik naar de huisarts gegaan en die had t voer n buikgriepje, oke, prima dacht ik. Einde van de middag belde toch de assistente nog even om te vragen hoe t ging, NIET GOED! zei ik. ONs meissie gaf onderhand elk uur over. Oke ik schrijf wat voor kunt u over n half uur ophalen. Zetpillen! Drama dus... 3 x geprobeerd en alle 3 zijn ze dr letterlijk en figuurlijk uitgepoept. Bekijk t maar met die pillen ! Morgen weer n dag. Omdat ze nog steeds overgaf en zo slap als n vaatdoek was heb ik zaterdag de weekendarts gebeld, we konden ff langskomen en dr werd gezegd ooo das morgen wel over... NIET DUS! Ons meissie kreeg dr ook nog diarree bij, echt zo dun als water liep t er uit. Ik weer de weekendarts gebeld, dit keer kregen we n ander... Ik vind dat u naar de kinderarts moet, ik stuur u door naar het ziekenhuis. "shit" en alle woorden die dr bestaan gingen door mn hoofd. Ik heb mn schoonmoeder gehaald, die heeft op ons mannetje gepast en wij met zn 3tjes naar t ziekenhuis. Conclusie: uw dochtertje is ernstig uitgedroogd! Ons meissie was dus in die paar dagen tijd n dikke 10% van haar lichaamsgewicht verloren. Ze hebben dr bloed geprikt, n infuus aangelegd en mw werd naar dr kamer gebracht. Nou die 1e nacht heb ik niet geslapen dus. Nacht nr 2 zou manlief blijven en zo zouden we t dan om en om doen. DR infuus werd de volgende ochtend verlaagd en ze ging naar n eigen kamer op n andere afdeling. Door t infuus was ze goed opgeknapt maar omdat ze t verlaagd hadden was ons meissie weer die slappe hap! diep liggende oogjes, grauwe huidskleur en nergens zin in. Dubbel infuus! omdat ze weer ging overgeven en aan de diarree... door uitdroging ga je ook overgeven en aan de diarree, dubbel op dus! Puntje bij paaltje... einde van de middag mocht ze naar huis! Ze drinkt nu weer zelf en ze eet ook wat, niet veel maar toch alle beetjes helpen en ze moet natuurlijk het vertrouwen weer terug krijgen in t eten en drinken. Ons meissie en ons zoontje wegen nu evenveel, 14 kilo terwijl hij van sept. 2006 is (hij is wel 87 cm). Hopen dat daar snel verandering in komt!
Groetjes,

Reimara mama van Zoë (29-01-05) en Nëo (15-09-06)

Jee wat een boel zeg. Knap dat je zo doorgezet hebt.
Beterschap ermee...

Het blijkt wel weer....tegen moedergevoelens kan niets op.

Ik heb niet doorgezet.....een ontstoken vinger...ha-post...
Omdat ik het een rare ontsteking vond. Ik vertrouwde het niet.
Smaandags weer heen naar onze eigen HA. Bleek het krentebaard
te zijn...ze zat toen wel al er helemaal onder...(haar enkel, rug en hand)
Dan denk je had ik in bij de HA post maar door gezet........
mijn gevoel zei al iets heel anders....(ik had alleen niet aan krentebaard gedacht,
dat zit normaal rond en op het gezicht)
Ik heb er ook van geleerd. Ik ga nooit heen met de kids......maar als
ik heen ga is het ook echt!

gr diana

Terug
Bovenaan