Klote (sorry)

Hallo allemaal,
Ik had gehoop dat ik me niet hier hoef voor te stellen..
Maar helaas toch.. Ik ben janneke, 27 jaar en tot gister was ik 12 weken zwanger van ons 1e kindje.
Zondagavond buikpijn en gisterochtend donkerbruin bloed. VK gebeld die zei dat ik het in de gaten moest houden. Ik ben gewoon gaan werken en opeens kreeg ik wer buikpijn en had ik helder bloed. Naar de VK geweest die natuurlijk het hartje niet hoorde, doorverwezen naar het ziekenhuis waar ze zagen dat het niet meer leeft..
Ik voel me zo ongelooflijk leeg.. Dit zullen jullie vast wel herkennen. Het heeft lang geduurd voordat ik aan het idee gewent was dat ik een kindje zou krijgen. Nu was ik er aan gewent en voelde me al een beetje moeder.. En nu dit.
Het ergste vind ik nog dat ik nu moet wachten tot de MK op gang komt.. Heb al een beetje buikpijn maar dat is het nog lang nie denk ik..
Ik wilde dit even met jullie delen en als ik me iets beter voel ga ik de rest ook even lezen.
Liefs Janneke

Hoi Janneke,

Wat lief dat je reageerde op mijn berichtje terwijl
alles bij jou nog zo spannend is...
Tsja, en wachten duurt lang...zelf heb ik geen bloed
verloren, maar kwam ik er zoals je misschien al
weet met 10 weken achter dat mijn vruchtzakje leeg
was...
Moet/mag jij wachten en wat wil jij zelf? Of zijn dat van
die vragen waar jij nog helemaal niet aan wil denken...
Nou je weet het, ook hier ben je met al je vragen en
emoties welkom...
Heel veel sterkte meid, en wie weet kunnen we over
een tijdje weer verder op een nieuw forum...

Liefs, Judith  (idd van het sept. forum...)              

Hoi Janneke,

Zelf heb ik afgelopen woensdag een miskraam gehad,alleen de vruchtzak zit er nu nog steeds is,waarschijnlijk moet ik maandag gecurateerd worden,ik was 12 weken zwanger ,maar het vruchtje was al bij 7 weken overleden.
Ik weet wat je voelt.... wat je meemaakt op dit moment....en helaas velen met ons...

Ik wens je bij deze alle sterkte toe!

liefs Carolien

Hoi Caro,
Wat rot voor je. Ik weet inderdaad hoe je je voelt.. Bij mij is alles woensdagnacht eruit gekomen maar daar zijn 2 dagen met veel pijn aan vooraf gegaan. Nu kom ik pas toe aan een stukje verwerking. Ik voel me heel leeg. Ik heb de hele week tegen mezelf gezegd dat ik maandag weer moet gaan werken maar daar ben ik eigenlijk nog niet aan toe. Moet voor een groep mensen staan en dat trek ik niet. Maar ben bang dat ze het op het werk niet snappen.. Wat zouden julli/jij doen?
Ik wens jou heel veel sterkte de komende dagen en hoop voor je dat het niet teveel pijn doet en dat je veel mensen om je heen hebt die je steunen.
Heel veel sterkte! Ik zal aan je denken!
Liefs Janneke

Hoi Janneke,

Het doet me zeer dat ook jij dit mee moet maken.
Als jij er niet aan toe bent dan moet je het gewoon niet doen.
Op dit moment moet je toch echt aan jezelf denken en dan maar even geen rekening met anderen houden.
Het is jouw`n verdriet,jouw`n verlies,jouw`n leegte.
Niemand kan vertellen hoelang de verwerking zal gaan duren,maar neem er wel de tijd voor hoor!

Sterkte meid!

liefs Carolien

Terug
Bovenaan