klotegevoel

A

Anoniem

Guest
Hai meiden ik ben er weer, alle meiden die zwanger zijn proficiat!
Ik zit alweer op dag 18, nog 10 dagen dan zal het wel weer komen.
Ik begin het wel welletjes te vinden,ik ben dat verplichte geklus spuugzat, zo word seks een verplichting, de passie raakt er helemaal af, en we zijn nog maar pas een half jaar getrouwd!
Ik klus vanaf volgende maand alleen nog maar als ik zin heb!!! IK BEN HET ZO BEU!
En wat nog het ergste is sommige mensen bij wie het wel snel is gelukt, die zeggen wees maar blij jij kunt alles doen waar je zin in hebt, wat een onzin. Ik ben getrouwd met een boer, dus dan weet je het wel, vaak alleen thuis, en op vakantie gaan zit er vaak niet in! dat is ook niet altijd makkelijk hoor! Maar ja, genoeg geklaagd ik ga voorlopig genieten van mijn man, en hem niet gebruiken om kinderen te maken, ook al wil hij het ook graag. Ik wil genieten van dat we lekker samen zijn.
Jemig ,wat kan ik zeuren zeg, sorrie meiden ik moest even flink klagen!!!

groeten Ilonka

Hoi Ilonka,

Zeg zeuren mag best hoor. Ook daarvoor vind je hier een gewillig oog en oor ;-). Maar ff serieus alleen maar verplichte sex??? Kom op hoor, zo kan je het inderdaad niet leuk houden, wel plezier houden met zijn twee! Lang leve de PASSIE!!!!!

gr Sophia

hoi hoi,ik weet hoe je je voelt,ik zit in ronde 8 en ik ben het ook zat hoor!!!wij klussen dan niet echt verplicht,maar als ik in me vruchtbare piriode zit,wil ik daar toch flink gebruik van maken.en dat die mensen zeggen je kan doen waar je zin in hebt,nou das lekker makkelijk,wij kunnen die gevoelens niet zomaar wegstoppen,maar echt onze tijd komt ook wel het ene lichaam is het andere niet,mijn schoonzus was gelijk zwanger,nou en ik zit al in ronde 8 vindt ik ook heel moeilijk hoor,maar blijf er in geloven,je lichaam is er gewoon nog niet klaar voor,hoe moeilijk dat ook is,ik weet er alles van heel veel sucses gr manuela

Terug
Bovenaan