klotezooi (sorry)

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Vandaag weer ongi geworden balen balen balen.
Al 3mnd 29 dagen en nu ineens 28 dagen,ik baal zo.
Dit is (was) ronda 4 dus ik mag nog niet klagen ik weet dat er mensen zijn die er veel langer mee bezig zijn.
Maar ik vindt het zo leuk voor mijn dochtertje als ze een broertje/zusje krijgt dan is het leeftijdsverschil niet zo groot,zij is u 15 mnd.

nou op naar ronde 5.

groetjes sabje

Hoi Sabje,

Echt balen voor je! maar je moet volhouden. Ik denk dat als je er teveel mee bezig bent, dat het zowieso niet echt lukt. Hou vol en misschien volgende maand dat je een plusje ziet. Ik ben van vandaag begonnen om zwanger te raken, dus ik weet ook niet wat mij te wachten staat en hoeveel rondes ik te gaan heb, dus volgende maand krijg ik pas duidelijkheid. Hopelijk zie je gauw een plusje!! laat me wat weten als  het zover is!!

liefs  minou  

Hoi Sabje,
Balen joh! Ik ben ook dinsdag ongesteld geworden en ondanks het feit dat het pas ronde 1 is, was ik toch ook wel een beetje teleurgesteld. Mijn zoontje is nu ruim 2 en een groter leeftijdsverschil vind ik op zich niet erg, maar het moet niet al te lang duren. Maar goed, wat je al zegt, laten we (nog) niet klagen.....er zijn hier meiden die er al veel en veel langer mee bezig zijn. Voor ons (en alle andere die zo graag willen....) komt het moment er ook wel weer!
Sterkte met de volgende ronde. Groetjes, Patricia xx

he he he
kom op de wereld vergaat niet om ff zo te zeggen
je hebt al een gezond kindje dus laat het dit keer wat langer duren
zelfde geld dat je heel snel weer zwanger zou worden en het niet goed is
dan is dat ook geen pretje ik bedoel dat niet lullig maar geduld hebben is ook zo
belangrijk dat heb ik nu wel geleerd na 14 mnd wachten en wij gaan binnenkort voor ivf
waarschijnlijk dus wees blij dat het bij jullie op de normale manier kan
komt misschien bot over hoor maar het zijn wel feiten
en dat vergeten wij nog wel eens maar meid misschien in ronde 5
ik wens je echt het allerbeste hopelijk ben je niet boos?
gr liefs voetbalgek

Ik wil me aansluiten bij voetbalgek, maar ik kan me de reactie van Sabje ook voorstellen.
Ben bij de eerste twee meteen aangeteld, maar zit nu pas in ronde twee. Natuurlijk is het even balen als je dan toch ongi wordt, maar weet uit ervaring van een vriendin die 4 jaar hebben moeten wachten op een zwangerschap dat geduld hebben een hele schone zaak is. Ik vind dat ik dan in mijn handjes mag klappen dat ik al twee gezonde meiden heb.
Onze wens is groot om nog een derde kindje te krijgen, maar mocht het niet zo zijn ben ik gezegend met al twee kinderen.
Wij gaan nu weer flink klussen dus iedereen

Liefs Charlie

Hallo dames. Ieder z'n eigen leed, zeg ik altijd maar. Natuurlijk hebben de meiden die al heel lang bezig zijn en waarbij het maar niet lijkt te lukken het veel zwaarder. Maar dat betekent toch niet dat je je teleurstelling niet kenbaar mag maken als je weer ongesteld geworden bent (in welke ronde dat dan ook is)?! En als je al een kind hebt, kun je ook heel erg verlangen naar een 2e!!!
Ik denk dat alle aanwezigen hier op het forum heel erg graag zwanger willen worden en laten we daar dan met z'n allen heel erg voor duimen!
Op naar de volgende ronde maar weer.
Groetjes, Patricia

quote: patricia b reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-01-2006 14:23:05'));

Hallo dames. Ieder z'n eigen leed, zeg ik altijd maar. Natuurlijk hebben de meiden die al heel lang bezig zijn en waarbij het maar niet lijkt te lukken het veel zwaarder. Maar dat betekent toch niet dat je je teleurstelling niet kenbaar mag maken als je weer ongesteld geworden bent (in welke ronde dat dan ook is)?! En als je al een kind hebt, kun je ook heel erg verlangen naar een 2e!!!
Ik denk dat alle aanwezigen hier op het forum heel erg graag zwanger willen worden en laten we daar dan met z'n allen heel erg voor duimen!
Op naar de volgende ronde maar weer.
Groetjes, Patricia

hoi patricia,

ben blij dat er nog iemand er zo over denkt als ik.
je mag toch wel balen ondanks je al  een gezond kindje hebt.
dank je voor je reactie.

xx sabje

He meiden,

Laten we alsjeblieft onze frustraties niet op elkaar af reageren. Het lijkt me duidelijk dat we allemaal een kinderwens hebben. En of het nu gaat om kindje 1 of kindje 5, als je het graag wilt en het lukt niet dan is het gewoon frustrerend. En natuurlijk wordt het steeds frustrerender hoe langer je bezig bent, maar ik denk dat we juist op dit forum zijn om steun te vinden en dan is het jammer als we elkaar afkammen.

Meiden allemaal veel succes en sterkte of je nu al langer bezig bent of net begonnen bent. We willen het allemaal heel graag en ik gun het ons allemaal!
liefs Ca

Terug
Bovenaan