Kluns

Hi,

voelen jullie je soms ook zo'n kluns? Sinds een week of 3 gaan hier veel dingen mis: ik laat van alles uit mijn handen vallen en zo. En vergeetachtig? Dat is zo erg dat ik bijna niet meer weet wat het woord betekent.

Ik weet dat het erbij hoort! Ik maak me ook echt geen zorgen, maar soms voel ik me wel heel dom. Ga ik vanmorgen met lijstje naar de winkel. Zie in de winkel snoepjes voor kat op mijn lijstje staan, loop ik er vervolgens gewoon langs en kom ik thuis ben ik ze dus vergeten... Grrr... Gelukkig heb ik nog, maar toch...

En helaas weet ik uit ervaring dat dit niet gelijk weg is met de bevalling... zucht.... wat hebben wij het toch zwaar :)

Gr. Tamara

Hai heel herkenbaar!!Ik heb er ook heel veel last van,dan ga ik naar de winkel en dan koop ik dingen die ik eigenlijk niet nodig heb,en die dingen waar ik juist voor naar de winkel ging vergeet ik gewoon!
Of ik wil wat zeggen,het ligt op m,m puntje van m,n tong en het is weer weg!
Heel irritant,nu heb ik ook vitamine b12 tekort en waarschijnlijk ligt het bij mij daar aan,maar het kan ook zwangerschaps dementie zijn!!!
groetjes
[maart mama]
33weken 1dag

hee,

herken het wel een beetje ja!

Heb de afgelopen 2 weken al 4 keer dubbele dingen in gepland, dan moet ik weer verzetten en regelen....
En inderdaad in de winkel pffff.
Ach ja....

Kus

hee,

herken het wel een beetje ja!

Heb de afgelopen 2 weken al 4 keer dubbele dingen in gepland, dan moet ik weer verzetten en regelen....
En inderdaad in de winkel pffff.
Ach ja....

Kus

hahaha ja heel herkenbaar!
ik heb er ook last van,vooral als ik ga koken,alles valt uit mn handen,knoei ineens heel erg veel.ook eten gaat blijkbaar erg moeilijk,ik knoei altijd op mijn trui of broek!
vergeetachtig ben ik ook ja..moet ik iets aan mn vriend vertellen en vergeet ik het gewoon en in bed valt het me dan in of ineens zo onder een film!
moet trouwens ook echt uitkijken waar ik loop.loop vaak uit lompheid tegen de deurkozijnen aan.glij van een tree af op de trap of stoot me wel ergens! zit vol blauwe vlekken haha.
het zal wel ooit overgaan ;-)

liefs kim 32,3weken (maart mama!)

ik heb er ook behoorlijk veel last van. booschappen vergeten, tot 3 keer de winkel ingelopen en thuis vergeet ik ook om de haveklap alles. maarja we doen het voor een goed doel. onze kleintjes

veel sterkte de laatste weken. zullen we hard nodig hebben

Heeeeel herkenbaar!
Als de kinderen thuis zijn is het niet zo erg dat ik alles uit mijn handen laat vallen. Want die helpen me dan heel gewillig. Want mama kan niet zo goed meer bukken he?!? ;-) Maar als ik alleen ben vervloek ik mezelf regelmatig.... zucht!
En dat vergeetachtige... hiep hiep hoera voor de kalender en agenda! Zonder ben ik nergens!

Terug
Bovenaan