klunzigheid

net als bij mijn vorige zwangerschap ben ik weer een en al kluns!
Ik val nooit, maar als ik zwanger ben doe ik niet anders.
Vandaag weer eens van de trap gevallen! Een paar schaafplekken en blauwe plekken en een knoeterharde buik als resultaat.
Gelukkig begon de kleine in mijn buik daarna ongelofelijk veel te schoppen!
Hebben jullie ook zoveel last van klunzigheid??
Van het weekend bij het in elkaar zetten van een ladekast, kreeg ik een la op mijn teen!
Ik stoot me dagelijks of val van een stoep.
Echt niet normaal meer! Nou ja nog iets meer dan 3 maanden en dan kan ik weer normaal doen! haha

Groetjes Mirjam

Hai Mirjam,

Zo klunzig ben ik niet maar volgens mijn vriend ben ik wel onhandiger geworden laat regelmatig wat vallen en vergeet vaak iets.
Nog een paar maandjes. Doe je wel voorzichtig!!!

Groetjes Susan

Tja daar hoef ik niet zwanger voor te wezen. Ik ben sowieso een kluns. Hoe vaak ik al van de trap gevallen ben. Ik vanaf het begin van de zwangerschap ook echt niet meer op een trapje van mijn man. Waar ik wel nu veel last van heb is mijn vergeetachtigheid. Dat heb ik nooit zo gehad en nu kan ik alles zo vergeten. Ben vorige week zelfs de eerste keer zwangerschapsgym vergeten. Maar deze week hoorde ik van de cursusleidster dat zwangerschapsdementie echt bestaat en dus geen smoes is van zwangere vrouwen, wat vaak beweert wordt!

Doe je wel uitkijken en vooral op de trap. Dat kan van z'on hoogte zijn.

Hi

De klunzigheid valt hier wel mee, maar de dementie slaat hard toe. Zo wist ik niet eens meer dat ik mijn moeder gister aan de telefoon had gehad. En op mijn werk beginnen zich fouten te tonen. Er zijn dingen die nooit fout doe omdat ik nogal secuur ben (of liever: een pietje precies), maar die nu wel fout gaan. Ik werk gelukkig niet met mensen of dieren dus behalve dat klanten een verkeerd product krijgen kan er weinig mis, maar toch! Ik vind het heel raar om niet meer te kunnen herinneren dat je bepaalde handelingen gedaan hebt!

Gr. Tamara.

Hi...

Nou klunzig ben ik altijd al geweest maar mijn geheugen is zo slecht haha echt niet normaal ik moet echt alles opschrijven anders vergeet ik het meteen :(

gr wendy

Terug
Bovenaan