Klus blunders of andere blunders!!!

A

Anoniem

Guest
Hee ladies!
Werd weer eens tijd voor een grappig bericht wat weer goed aangevuld kan worden!
Even geen discussies over tempen, nod of testen, maar een plaats om je klusblunders kwijt te kunnen!
(dit n.a.v. ons 'voorval' van afgelopen nacht!!)
Het dus volgens tellingen vandaag mn eitje en waren dus al paar dagen goed bezig en afgelopen nacht gingen we er weer helemaal voor...toen we nog beetje aant nagenieten waren hoor ik...onze buurman zachtjes hoesten; we hadden niet door dat we raam nog wagewijd open hadden en hij dus blijkbaar ook en dat zachte kuchje hoorden we al, dus jezus wat heeft hij wel niet allemaal gehoord??!!oej joej!!
hoop hem vandaag niet tegen te komen!!
x zuus

haha heb precies het zelfde onze buurman zit elke avodn buiten en ook ik en me vriend waren bezig en het raam stond open wij lachen
hopelijk heeft hij nisk hoord maar zo nette buurman is het niet haha nog meer mensen die dit ook hebben gehad
kus dnaielle

ha meiden

Ik weet wel zeker dat onze buren af en toe mee kunnen genieten. Bij ons staat nu eenmaal altijd het raam open, nooit echt over na gedacht. Gelukkig hebben ze nog nooi wat gezegt.
Ik denk maar dan weten ze dat we een gezonden relatie hebben

kus

hoi hoi

leuk dit onderwerp.........!!!!!!!!!

wij woonen in een oud huis (van voor de oorlog helemaal op geknapt)
maar de muuren boven zijn erg dun!!!!
wij kunnen ook altijd met de buuren meegenieten,
we kunnen echt alles hooren op sex gebied!!!
mijn vriend en ik liggen dan altijd helemaal in een deuk!!!!

maar wat dus wel betekend dat ze ons ook kunnen hooren HiHi!!!!
maar daar houden wij wel rekening mee!!!!
want het is ook nog wel een jong stel,het meisje woond naast ons en die jongen
heeft ergens anders nog een huis,dus ze zijn niet altijd thuis.
als de auto er niet staat dan weeten wij genoeg!!!!

xxxtam80

Ik vind het een beetje dubbel.
Aan de ene kant vind ik het vervelend als de buren ons zouden horen of als wij de buren zouden horen als ze seks hebben.
Maar aan de andere kant hoort seks toch bij het leven.
Wij houden er wel rekening mee dat anders ons zouden kunnen horen, maar ja, je mag toch ook wel genieten toch.

Liefs, Nadine.

Hihi, het raam open in deze tijd is nu wel een veel voorkomende blunder! Logisch ook wel eigenlijk.  

Mijn seksblunder was laatst dat ik heel charmant met mijn benen in de lucht ineens moest lachen en er daardoor een fonteintje uit mij kwam van dat wat mijn man er net ingegooid had!!! Heel ranzig eigenlijk en misschien ook wel zonde...

Ik zal in het vervolg rustig blijven liggen!

Marian

Whahahaha....ook heel herkenbaar Marian!! Juist omdat t zo'n belachelijke positie is maken wij er telkens grapjes over en zeg ik ook altijd tegen m'n mannetje dat ik niet wil lachen (wat dan natuurlijk juist niet lukt!) omdat ik dan alles weer kwijt raak....

Maar goed, ook al blijf je tien minuutjes liggen, als ik daarna naar de wc ga komt t er net zo goed uit hoor. t Schijnt ook niet allemaal nodig te zijn he!
Hoe dan ook, als we net voor t slapen gaan sexen en ik hoef niet meer  naar de wc denk ik altijd: "mooi zo, des te meer kans maken we dit  keer" .....

zolang we  er maar lol aan kunnen blijven beleven maak ik me  nergens zorgen over!!

xxx  

Hoi! Ik was nog even terug aant lezen(en aant lachen) en moest aan mn vriendin denken die vorig jaar met vriend op vakantie ging. Haar vader bracht hun naar schiphol en droeg t koffer nr de auto!Hun hadden een vibrator in koffer..MET batterij er nog in en wat denk je; dat hele koffer begon te trillen!!!hahaha!haar vader snapte er nix van, hij heeft het koffer maar snel over gepakt met een rode toeter!!
haha!!

Terug
Bovenaan