Klus periode zit er weer op

Nog 11 dagen te gaan en ik vind het al weer heel erg spannend worden.
We zijn er dit keer helemaal voor gegaan en we hopen dat we deze maand al goed nieuws hebben.
We gaan morgen op wintersport voor een week en dat betekend dat we heerlijke afleiding hebben.
Ik zal jullie laten weten hoe het afloopt voor ons deze maand. Maar eerst lekker naar de sneeuw met mijn man.

Groetjes Ris

Hallo Ris,

Heerlijk op vakantie dat is een mooi vooruitzicht. Dus de klusperiode zit er op. Ik zit er midden in, ben maar extra vroeg begonnen deze keer. Ik heb er soms best wel moeite mee moet ik zeggen, ik ben er zoveel mee bezig en mijn vriendje vind dat ik ontzettend doordraaf maar ja je kent het gevoel, ik wil zo graag!!! Ik doe gewoon erg aardig en praat niet teveel over mijn cyclus dan komt het wat minder als "moeten" over. Natuurlijk wil mijn vriendje het ook graag maar hij is wat nuchterder, geduldiger en het komt vanzelf gedachte. Nou ja wat zit ik een verhaal af te steken, komt vast omdat ik vandaag alleen op kantoor zit ofzo.
Nou meid een hele vakantie toegewenst en geniet ervan. Ik hoop ook voor jou dat het raak is de tijd naar je nod vliegt voorbij met die week vakantie.
Groeten, van Biate

Hoi Ris,

Lekker op vakantie, dan heb je in ieder geval genoeg afleiding en gaat de komende tijd lekker snel. Ik vindt het zelf altijd zolang duren na de klusweek. Ik hoop dat ik deze week ook goed nieuws heb we hebben ons ook suf geklust dus...... Helaas zegt mijn gevoel dat ik niet zwanger ben, maar zolang ik niks weet blijf ik hopen.
Meid geniet van je vakantie! Ik zal voor je duimen dat je over 12 dagen goed nieuws hebt.

liefs Renske

Terug
Bovenaan