Klus tijd!

Het is klus tijd!

Eindelijk mag en gaat er weer wat gebeuren. We zitten in onze klus periode....Als het goed is heb ik rond 4-5mei mijn eisprong en we zijn al druk aan het klussen geslagen.

Dit keer willen we heb niet missen. Vanaf nu elke dag aan de klus. Ik heb gehoord (via via een vriendin die bij de gynaecoloog is geweest) dat je beter elke dag kunt klussen in je vruchtbare periode (als je partner voldoende zaad heef en goed zaad, is dat minder van kwaliteit dan kun je beter om de dag klussen) dus vanaf nu klussen we wat af. Het lijkt wel of ik in mijn vruchtbare periode ook veel meer zin in vrijen heb. Of dat nu tussen mijn oren zit weet ik niet maar we zijn lekker aan het genieten.
19 Mei heb ik mijn NOD en we hopen op een wonder dit keer.

Lieve meiden tot horens.

Liefs Bibi

Hoi Bibi,

Dus jullie zijn weer druk aan de klus!! Spannend toch weer he!!!

Ik ben vandaag ongi geworden, dus we beginnen weer van voor af aan!! Jammer weer niet raak deze maand!!

10 mei krijgen wij de uitslagen....ook weer erg spannend!!

Heel veel klusplezier he!!!

Liefs moi xxxx

Hoi Bibi,

spannende tijden! ik leef helemaal met je mee toevallig gelden voor mij dezelfde data 4-5 eisprong en mijn NOD is ook 19 mei! kunnen we de spanning delen?
ik verheug me al op vanavond, sinds ik niet meer aan de pil ben heb ik sowieso veel meer zin in sex herkenbaar?

groetjes!

Hoi klaske,

Wat jij verteld is inderdaad heel herkenbaar. Vooral deze week moet het echt elke week gebeuren. Niet dat het nu een verplichting is maar gewoon om dat ik zo'nnnn ontzettende zin heb. Ik weet niet of dat tussen mijn oren zit of dat het echt hormonaal is. Maar leuk dat wij in hetzelfde schuitje zitten qua datums. Dus meid succes en wie weet is het 19mei wel een supper dat voor ons!!!

XX Bibi

He moi,

Lang niet gezien.. ben je terug van weg gweest. Fijn dat je ongi er weer is. is het nu zo dat je cyclus al wat korter wordt? Ik hoop het zo voor je. En hoe is het met je mans sperma onderzoek afgelopen? Hoop alles goed en bij geen bericht zal ik duimen voor jullie.

groetjes Bibi

Hoi Bibi,

Ja, ik ben er nog steeds hoor!!! Maar zit nu ook wat vaker op het andere forum,,als zwanger worden wat langer duurt! Niet dat wij nu alweer zolang bezig zijn,,,maar schrijven meiden die dezelfde onderzoeken zijn ondergaan waar wij nu ook inzitten!

Ja, mijn cycles was deze x 32 dagen terwijl de vorige 2 x 41 dagen was. Dus ik verwachte het totaal niet en voelde wel ongi-pijn, maar dacht stiekem,,misschien ben ik wel zwanger!!! Lees n.l vaak dat je dan ook ongi-pijn kunt hebben!! Maar nee hoor helaas!!

Mijn vriend heeft donderdag 29 April zijn zwemmertjes (hopelijk) ingeleverd en 10 mei horen wij van beiden de uitslag!! Wel erg spannend hoor!!!!

Jij weer druk aan de klus geniet er van en laat er wat mooi`s uitkomen!!

Ik duim voor jullie!!

Liefs moi xxx

Terug
Bovenaan