klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
en dat we nu toch allemaal heeeeel snel zwanger mogen raken

xxx linda

april: succes bij de kinderarts vandaag, het zal mij benieuwen wel effe vertellen wat ie allemaal heeft verteld hoor

rimke: wat een lieverd die fons van jouw zeg zo romantisch hahaha veel plezier vandaag meid

happy: klote klote zeg evengoed ongesteld dat is flink balen meid,logisch dat je even de pest erin hebt , maar wel erg goed nieuws van je pa dat ie nog 1x op therapie moet komen en dat ie dan niet meer hoeft dat is helemaal top

meiden ik ben er vandoor ik ga even verder met het eten, oja vanmorgen bij de tandarts geweest ik heb 1 gaatje die moet 19 mei geboord worden, grrrr ik haat de tandarts maar goed niks aan te doen haha
staks naar de dermatoloog, en nu zie je bijna niks van die uitslag zal je altijd zien maar goed meiden tot vanmiddag

xxx linda

topic 23 gaf geen slotje aan. Ik dacht, nou dan typ ik een onzinbericht en dan pakt t toch niet. En idd, nu hebben we een locked-symbool bij topic 23.

@rimke: ik ben net bij de vk geweest en die zei dat het waarschijnlijk door de warmte kwam als ik er tot nu toe geen last van had. Tips: benen hoog, veel water drinken en brandnetelthee, omdat dit vocht afdrijft. Ik ben net even weg geweest en mijn enkel lijkt wel op die van een olifant.
Wat lief al die cadeautjes.
En ik ben het met je eens dat er weer zwangere klusbabes moeten komen.

Voor de rest kwam iedereen voorbij geflitst. Bieb had al een hele dagtaak erop zitten zag ik. Linda moet terug voor een vulling, minder leuk.

Hé, even een vraag wat het bevallen betreft. Zijn er hier dames die zich vooraf een brazilian look gaan aanmeten? Ik kan nl. mijn doos al heel lang niet zien en het bijhouden gaat met pijn en moeite. Ik neem aan dat een verloskundige wel wat gewend is. Klinkt stom, maar ik wil ook weer niet als de mevrouw van het oerwoud door het leven gaan.

He meiden!

vertel vertel vertel.. haha

Nou, het word waarschijnlijk januari of februari. En we willen gaan trouwen in het efteling hotel. Lijkt me echt super mooi! Ben er vandaag helemaal hyper van! haha
Vannacht haast niet geslapen...hihi

Ben de hele dag al vanalles op internet aan t bekijken! Nu nog flink sparen! hihi

Rimke, wat lief al die cadeau's! Echt een lieverd heb je!

Sterretje, haha lijkt me lastig als je je doos al zo'n lange tijd niet hebt gezien! hihi misschien dat je mannetje je kan helpen??

Ga weer even verder!

Liefs Jacqy

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7) Kruimels, 12 weken echo
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Kruimels, naar gyn ( laatste keer in het ziekenhuis)
15)
16)
17)
18)
19) anoeska fertiliteitsarts.... jippie
20) Phoebe ronde 12 1ste kindje  
             Jacqy 11 ronde, 1e kindje
21) Renée afspraak gynaecoloog
22)
23)
24)
25) Mamoetje, 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9
27)       Bieb 1e kindje ronde 8
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30) Renée 9e ronde 1e kindje (uitgegaan van 36 dagen)
31)Linda 2de kindje, ronde 14, en ronde 6 met clomid

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

ik heb de wolk even mee verhuisd!
Dat het een vruchtbaar topic mag worden!

ALLEMAAL ZWANGER!!!! hihi

Had helemaal niet door dat ik het 700ste berichtje plaatste.............

Sterretje: ik ga idd voor brazilian, ik weet alleen nog niet precies wie dat gaat doen? Waar kan je dat laten doen??
Ik deed het tot nu toe helemaal zelf...........maar ik kan er niet meer bij.........de voorkant nog wel maar de onderkant.........is wat lastig hahahaha!!! Ik ben dus altijd al haarloos, en wil dat voor mijn bevalling ook...........
Fijn dat die handen en benen van de warmte komen, beentjes omhoog en water drinken dus..........nou dat gaat vandaag wel lukken denk ik!

JacQ: leuk in de efteling! Das wel een eind uit de buurt van voorburg toch........hahahaha!!! Zeker in de winter is de efteling zo mooi!

Linnie: een gaatje.....................fuck. Hoe was het bij de dokter met joey??

Ik duik de tuin weer in, tot zo!!!

he meiden,

rimke, wat een leuke cadeaus en je hebt echt een schat zo te horen.

happy wat onwijs balen weer van de rd, gewoon zeer KUT zeg maar. niet je koppie laten hangen he.

jacqy, meid gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, en in het efteling hotel, super.

linda, balen vanhet gaatje, ik heb ook het idee een gaatje te hebben, moet over een paar weken weer.

sterretje, ook al last van vocht, indd met dit weer heb ik het ook. lekker met de beentjes in de lucht niksen. alles dus nog oke bij de vk.
wat betreft je doos hahah, ik moest er zo om lachen want heb dat probleem ook. kan het niet bijhouden zelf, en me man durft het niet echt. nu kopen we miss een scheerapparaat (dus niet nat scheren) en dan wil ie wel trachten het bij te houden, ik had ook al zon idee dat een vk vast wel wat gewend is, maar lijkt me zelf zo stom met een enorme bos daar te liggen. alsof we voor de lol met onze doos bloot gaan en dan nog in mindere staat hahahahaha.

april al uitslag van de kinderarts ?

ehm rest ben ik ff kwijt,

nou vanmorgen dus vrouw van kraamzorg voor intake geweest. duizeld met van de info,maar komt goed hoor. geen bijzonderheden iig.
verders had ik al voor dat zei kwam me hele huis aan kant gemaakt. dus ben naar me moeder gegaan en heb daar de hele dag met me moeder en zusje buiten gezeten wel onder de parasol hoor en toch zijn me voeten verbrand. lekker zitten keutelen over baby's en de toekomst enzo. ook voor me zusje wat zei verder wil met der leven enzo.

nou ga eens koken, lekker spaggetie.

xx bambi

Terug
Bovenaan