Klusbus Website!

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen meiden!

Hier ben ik al... maarrrrr.... ik weet niet of ik 10.30 uur ga halen want ik moet even met mijn mannetje langs de Huisartsenpost. Nix ernstigs, maar hij heeft sinds gisterochtend een stijve nek en het zit helemaal vast. Hij heeft slecht geslapen en gister hebben we al alles geprobeerd: massage, aromatherapie, warmtelamp etc. Nu maar effe kijken of hij spierverslappers kan krijgen (gelukkig is het nu niet onze klustijd... hihi ). Heeft dit al eens eerder gehad, maar dan erger, toen moest ie zelfs een paar keer huilen, dat geeft wel aan hoe erg het was...

Maar goed ik hoop gewoon dat ik op tijd terug ben en anders is de opening gewoon wat later... ok?? (sorry voor Coortje dan )

Liefs en hopelijk tot gauw!

Tammy

Nu snap ik dat je nu nog niet online bent, maar bij de huisartsenpost. Maar wat voor website is dat dan? We zijn allemaal razendbenieuwd! Ik las je mail trouwens een beetje vreemd, je man had een stijve...
volgende regel; nek. Hahaha, beetje als bommelding verkeerd lezen!

Hoe dan ook, beterschap aan je man!

Marian

Hoi Tammy....

Hoe gaat ie nu met je man???
Je bent nog niet terug zo te zien.
Nou,ik blijf wel een beetje rondhangen hier..ga even douchen,aankleden,misschien ben je dadelijk..
Tot zo...

Daar ben ik dan eindelijk... sorry! Duurt altijd zoooooolang hè? Eerst daar wachten , dan naar de apotheek voor ontstekingsremmers en dus wéér wachten... En bij terugkomst moest manlief eerst nog wat eten en drinken, dus zodoende... maar ik ben er, hè hè...

Hahahaha Marian...  Ja ik zie het nu ook...hihi... staat een beetje raar...

Nou, zullen we die Klusbus website dan maar openen, is iedereen er??

Hoi Tammygirl,

Beter dat nu alles ok met je man.
Wat voor website? Ik ben heel benieuwd!

Danielle

Ok dan!!! Komt ie, de link:

groups.msn.com/deKlusbus

Tot zo!!!!!!!!

Hai

Nou ik heb me ook aangemeld hoor lijkt mij erg handig en leuk
ik ben ook aangemeld bij leuke (a.s.) mama's maar daar is de laatste periode bijna niemand op de chat. Dus ik hoop dat het bij deze beter gaat.

liefs wies

Terug
Bovenaan