klushandicap !

Hoi meiden !

Ik heb het nogal druk de laatste tijd gehad, dus weinig geschreven. Maar ik probeer weer wat actiever te worden hoor.

Ik ben door mijn rug gegaan ! Maandagavond ben ik in de natte badkamer uitgegleden en in een halve spagaat beland !! En dat red ik echt niet meer op mijn 30e hoor kan ik vertellen !!! hahaha.. Maar ik heb dus behoorlijk veel pijn, alles is erg overstrekt.

Ik ben momenteel in afwachting van mijn ei nu, vandaag dag 16 en temp. nog laag. Vorige maand had ik een cyclus van 32 dagen dus als ik daar weer vanuit mag gaan, moet ie toch echt binnenkort springen. Gisteren hebben we geklust, maar je moet niet vragen hoe ! Ik heb ontzettend veel last van die rug, maar we wilden toch ook de kans niet voorbij laten gaan. Op zulke momenten is het toch echt een "moetje" hoor, toch wel erg eigenlijk. Gelukkig zitten we goed op 1 lijn en kunnen we er dan ook wel weer grapjes over maken.

Afwachten maar weer. Ik had eigenlijk de gyn. al willen bellen zodat we na onze vakantie naar Amerika in ieder geval al een afspraak hebben staan. Dan zijn we 18 maanden bezig. Ik heb het nog steeds niet gedaan. Als ik de komende maand weer ongi word, dan hang ik in de telefoon. Laatste kans dus en anders is die gyn. aan de beurt, of wij ?? hahaha

Meiden, klus ze allemaal en ik hoop dat er snel weer veel meiden besmet zullen raken met het zwanger zijn virus !

Liefs,
Luna

Hee Luna,

Long time no see,here!
Gezellig dat je weer schrijft.
Jeetje meid, wat een verhaal met je rug...en dan nog geklust ook!! Wow!
Er zijn hier meer rugklantjes, maar dan meestal de mannen. Inge en ik hadden er al een leuk praatje over verderop, hihi.
Je moet ook blijven lachen toch!

Spannend dus voor jou, dat je ei gaat springen...hopelijk is het een supermatch met de Van de Hoogenbandjes van je man!

Gauw bellen met je gyn. hoor, anders is zij straks weer op vakantie en duurt het allemaal nog langer! Moet je natuurlijk zelf aan toe zijn maar in deze (vakantie) tijd zijn de ziekenhuizen ook onderbezet en wordt het al snel later is mijn ervaring.
Ik dacht ook 'effe' een afspraak te maken met onze gyn. voor een IVF intake afspraak en kan pas 24 AUG. (!!) terecht...

Wel een heerlijk vooruitzicht jullie trip door de states, al een beetje ingelezen?!

Veel voorpret en sterkte met je ruggetje!

liefs, Suus

He Luna,

Jeetje wat kan dat pijn doen als je uitglijdt in de badkamer!! Je zal nu wel bont en blauw zijn, en vreselijke spierpijn hebben, dat komt meestal een paar dagen later!!

Zal het nooit vergeten dat er laatst werd aangebeld en dat ik ook zo snel mogelijk naar beneden ben gerend, en dat ik vanaf trap tree 8 naar beneden ben gestuiterd, en een spierpijn dat ik daar aan over heb gehouden!!

Jeetje wat ontzettend goed dat jullie toch nog hebben geklust na die val in de badkamer, maar kan me voorstellen dat je die kans niet voorbij wil laten gaan.

Hartstikke gezellie dat je er weer bent op het forum ik heb ook zo mijn momenten dat ik veel schrijf of dat ik zo af en toe kom kijken hier, maar ik moet je zeggen dat we de laatste tijd het hier heel erg gezellig hebben, en dat het toch wel het gezelligste groepje meiden is.

Wat een heerlijk vooruitzicht dat jullie binnenkort met vakantie gaan, lekker veel bekijken en tot rust komen, en vooral genieten en wie weet wordt daar wel een kleine spruit gemaakt.

Tot snel,

lfs Mick

Terug
Bovenaan