klusmoe

A

Anoniem

Guest
Mn vriend wordt klusmoe, dit terwijl ik er steeds praktischer de klusweek inga. Praktisch in de zin van, dan ben ik vruchtbaar dus dan wordt er geklust.

Hebben jullie nog tips om het weer wat romantischer en vrijblijvender te krijgen?

Nu de wachtweken weer in! Ik geef het weinig kans.

heb ik ook last van... ik heb tegen hem gezegt... ik snap dat het niet altijd leuk is, maar in principe is dit het enige dat jij er aan hoeft te doen.. probeer er dan even het beste ervan te maken... toen antwoorde hij, ja das wel waar ja...

haha ik ben benieuwd of ie het ook echt doet volgende ronde (hopelijk is het niet nodig)

Echt veel romatische tips heb ik niet, keertje slagroom en aardbeien proberen?? haha is altijd wel lache!

Liefs Kim

Oh....Ik begrijp je helemaal! Soms wordt het zo'n 'verplicht' nummertje....De wil is ook zo sterk maar soms is indd het romantisch ervan af. Echt veel tips heb ik ook niet maar probeer het misschien toch ook 'los' van elkaar te bekijken ook is dat moeilijk.

Geniet van elkaar! Gr Lynn

Tja is lastig, mannen moeten natuurlijk wel presteren en voor ons mag het maar hoeft t niet. Is voor mannen vaak moeilijker. Wij hebben nu gewoon afgesproken dat het om de dag gebeurt in de vruchtbare periode, kwestie van zin maken. Als we eenmaal beginnen is het toch altijd wel een succes.

Hoe je het leuker maakt? Das ieder voor zich. De een vindt een romantisch diner genoeg, de ander een bad met kaarsjes, weer een ander lingerie, weer een ander een seksspeeltje of een filmpje, wat jullie willen!

Succes!

Heb je je ei nu gemist dan met klussen?

Ik stel mijn vriend niet meer op de hoogte van mijn ei. Alleen als hij er zelf naar vraagt, maar in principe niet.
Als mijn ei er dan aankomt, neem ik het voortouw voor sex. Nu heeft mijn vriend al snel zin als ik wat leuks aantrek of gewoon naakt in bed ga liggen!

Succes!

Ja ik denk dat we mn ei deze maand gemist hebben. Een beetje frustrerend was het wel!

Ik vind het ook wel een idee om het gewoon niet meer over 'het ei' te hebben. Dat maakt het denk ik al wat makkelijker en minder verplicht voor hem.

Bedankt!

hey lovelly

afgelopen week heb ik ook mijn ei gehad.. voor mijn vent is het niet zown probleem maar voor mijzelf wel..
had er totaal geen zin meer in..
nu heb ik bij een lady's night een spel gekocht.
moet het woensdag krijgen maar het is een soort ganzebord.. maar dan met hele leuke opdrachten voor elkaar..
dus altijd leuk om een spelletje in bed te doen:)

dat haalt de spanning eraf en je bent minder bezig met het "moeten" klussen..

succes..
xxx

Terug
Bovenaan