Kluspositie

A

Anoniem

Guest
hee meiden,
Heb een vrij rare en persoonlijke vraag dus begrijp als er niet veel mensen reageren hoor ;-)

Maar je leest zoveel verschillende dingen o andere sites dus vroeg me af welk standje nu het beste is.. of houden jullie hier geen rekening mee tijdens het klussen.?
Ook lees je wel eens dat je een kussen onder je billen moet doen na de sex...zijn er mensen die dat doen hier?Vroeg me het gewoon ff af!

Liefs

wij hebben de ervaring dat het niet werkt.
het moet ook leuk blijven en niet verplicht worden

Meestal als we echt gericht gaan klussen lig ik onder, maar dat heeft misschien meer een psychisch effect, haha! Als ik boven zit of als we het op z'n hondjes doen loopt bij mij het sperma er heel snel uit.

Ik leg geen kussentje onder mijn kont als we klaar zijn, maar ik blijf we leven liggen.

Maar goed, bij mij heeft het dus nog geen enkel effect gehad...
Heb ook wel eens gelzen dat als de vrouw na de man klaar komt, dat het sperma dan extra naar binnen wordt 'gezogen'. Meestal is dit bij ons de volgorde als we gericht gaan klussen, maar ook dit heeft bij ons nog geen positief effect gehad...

Ik denk ook dat plezier beleven het belangrijkste is aan het klussen!

Liefs Daisy

Hoi Hoi

in de klusperiode eindigen we wel in de (normale) positie maar we houden niet de hele tijd die positie aan anders wordt het een beetje saai (vinden wij).
Ik blijf wel even liggen maar dat doe ik normaal meestal ook.

Hou er in ieder geval nog wel plezier in en als wij gaan klussen denk ik zeker niet dat we bezig zijn met kinderen daarna wel weer hahahaha.
Maar weet niet hoe het zou zijn als je al 8 maanden bezig bent ofzo, wij zijn nu 3 maanden bezig.

succes!!!

Liefs Kim

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel van het kussentje ben. Mn vriend moet er altijd wel een beetje om lachen maar anders loopt het er zo snel uit.

We proberen er verder niet te veel nadruk op te leggen maar dat veranderd misschien wel automatisch wanneer je er langer mee bezig bent.

Groetjes!

Heey meis,

Wij gebruiken ook geen kussentje of iets dergelijks. Ook geen bepaald standje. Mijn man vind het lekker als ik bovenop zit, en ik ook, maar als hij bijna klaarkomt dan draai ik toch gauw onderop. Zo blijft het sperma voor mijn gevoel langer in me. Raar hé?! Afgelopen maand ben ik even blijven liggen met de billen heel iets omhoog, (is ook goed voor de buikspieren hihi) en het was dus wel raak! Helaas niet genoeg dus misschien toch maar een kussentje haha!

Veel plezier!!
Liefs ciomama

@ Ciomama, erg belend verhaal van het omdraaien, haha!

Haha, ja klinkt erg handig en is het ook! (maar niet heus....) Ach, je moet toch wat...hihi!

Terug
Bovenaan