klusprobleem!?

We vinden het een beetje raar om het hier op het forum te plaatsen maar het gaat om het volgende....

We zijn nog niet zo heel lang bezig om zwanger te worden (niet in verhouding tot wat we al gelezen hebben) maar het is ook nog niet gelukt (ben nu ongi).
Maar eh... nu dachten we dat het misschien komt doordat na het klussen veel van het klusproduct weer naar buiten stroomt.

Ervaringen??

We vinden het best vreemd!
 
Hallo Anoniem,

Dat is helemaal niet vreemd hoor. Dat gebeurd bij iedereen zo. Bij de een is het wat meer dan bij de ander. Er zijn natuurlijk standjes die helpen het (meeste) binnen te houden. Zoals op je knieën, of als jij ligt een kussen eronder. Ook als de daad verricht is, in die houding blijven liggen of zitten. Dat helpt vaak wel. Gewoon uitproberen waar jullie je het prettigst bij voelen, en vooral experimenteren wat het beste bij jullie helpt.
Succes!!
 
Hoi Anoniem,
Het is helemaal geen vreemde vraag hoor en het is ook een veel voorkomend 'probleem'. Het is namelijk niet alleen het sperma wat er weer uit loopt maar ook van jou zelf. Er komt in principe voldoende vrij, er blijft er uiteindelijk als het goed is ook maar eentje achter. Wel hou ik er zelf altijd zo veel mogelijk rekening mee. Ik zorg altijd dat tijdens de zaadlozing mijn man zo ver mogelijk er in zit zal maar zeggen. Als jij dan onder ligt kan je bv. je knieen naast je oren doen. Dit is ook een goede poitie om het even te laten 'zwemmen', soms leg ik er nog een kussen onder. Zo zal je zien dat er veel minder verloren gaat.
Nou, ik hoop dat je er wat aan hebt.
Veel succes en ook vell plezier natuurlijk.

Liefs, Ank
 
Ja, iedereen heeft hier ervaring mee en is niks om voor te schamen.
Blijf zeker liggen na de daad en sta niet gelijk op, want dan gaat het meeste verloren.
En op zijn hondjes is een goede houding zodat het zaad ver naar binnen kan gaan. En ook na de daad je knieën optrekken langs je oren en zo een tijdje blijven liggen zodat idd het zaad niet naar buiten kan lopen. Er loopt altijd wel iets naar buiten, maar als je weet hoeveel zaad er nog binnen blijft zitten, is dat geen probleem.
Zorg ook dat je je bekken niet te hoog kantelt, want dan blijft het zaad langs je baarmoederkanaal liggen en heeft het ook geen zin, een kussen is daarom een goede hoogte.

Suc6 ermee.
 
Er zijn ook mensen die spontaan zwanger raken en die gaan echt niet in rare posities liggen, aangezien iedereen terugloop heeft: Niets om je zorgen over te maken. Als het je gegunt is word je vanzelf ooit zwanger.
 
Hallo, Dit heeft niets met je positie te maken. En op je kop staan helpt ook niet. Wat eruit loopt is niet allemaal sperma maar het goedje waarmee de sperma vervoerd wordt. De spermacellen hangen dan al lekker binnen op zoek naar het eitje. Dus geen rare dingen uitvoeren dat heeft helemaal geen zin.
Het is zelfs goed dat het terugloopt dan is het allemaal goed gegaan.
Groetjes en succes Marianne.
 
Terug
Bovenaan