klusschema

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi

Ik las hier in een reactie van iemand dat je rond je eisprong elke dag moet klussen en daar om heen om de dag.
Ik dacht juist dat elke dag niet goed was omdat daar het zaad zwakker van wordt.
Mijn man en ik klussen nu om de dag omdat ik de laatste keer 4,5 week overtijd was en nu dus niet meer zeker weet wanneer mijn eisprong is.
Ik ben zo bang dat ik mijn eisprong mis loop nu ik om de dag klust, ik heb echt de neiging om het elke dag te doen (gaat ook vervelen hoor)
Wie helpt mij van deze onderheid af, we zijn al 9 mnd bezig

Yara

hoi hoi,

daar heb ik het toevallig vandaag met mijn huisarts over gehad.
hij zegt dat je in de week voor je eisprong het beste om de dag kan klussen, zaad blijft op zijn minst  2 dagen leven,  en alleen  de dag ervoor en diezelfde dag allebei de dagen.  Want, zo zegt hij, te veel activiteit is ook niet goed voor het zaad.  
omdat een eitje 12 uur bevruchtbaar is, is het de dag erna niet echt meer belangrijk.
maar dat kan je natuurlijk altijd voor de zekerheid doen.

succes he!
liefs esther23

hoi Yara,

Even een ander vraagje als ik zo vrij mag zijn, ik vind namelijk jouw naam zo mooi ik heb hem ook op   'het lijstje staan' van meisjes namen en nu zag ik ineens deze naam ik had hem nog nooit eerder gehoord tot dat er vorig jaar iemand naar mijn werk belde en vertelde dat zijn dochter   Yara.... en toen vond ik het meteen een mooie naam en heb aan hem ook gevraagd hoe hij erbij kwam en wat het betekende maar ik wil ook graag van jou weten wat betekend het en hoe ben je aan deze naam gekomen ( van je ouders maar hoe kwamen zij erbij) vertel me graag hier over !! en wat leuk dat ik nu eindelijk iemand tegen kom die zo heet ik heb deze naam nooit eerder gehoord, ben jij hem verder wel tegen gekomen dus dat deze naam vaker gebruikt wordt????

Ik ben erg nieuwsgierig dus laat aub wat weten oke?!
mag ik weten hoe oud je bent?

groetjes Chili ronde 16 34 jaar

Terug
Bovenaan