Klussen & Klussen...

A

Anoniem

Guest
Goedennacht allemaal. Tja bij gebrek aan slaaplust kruip ik maar even achter de pc. Ik ben er niet zo vaak meer, maar we hebben het ook ruzedruk met het klussen in onze nieuwe huis. Nu vraag ik me af of verf slecht kan zijn??

Door alle drukte zijn we helemaal niet zo bewust bezig geweest met het zwanger raken maar het viel mijn vriend en mij op dat mijn bortsen wat voller zijn geworden. Tevens is de tepelhof donkerder en zie ik daarin de aderen goed lopen. Soms zijn ze een beetje gevoeling.

Verder voel ik me echter prima en heb nergens last van. Moet ik er met het verfen nu wel rekening mee houden dat ik zwanger zou kunnen zijn? Wie kan me een advies geven????

Hoi Marianne,

Ik hoop dat je toch nog wat hebt geslapen.

Inderdaad wanneer je zwanger bent is het niet goed om verflucht binnen te krijgen.Behalve wanneer je waterverdunbare verf gebruikt is het geen probleem.

Ik hoop het voor je. De symptomen zijn heel duidelijk hoor. Heel veel succes met het afwachten van je NOD.

Groetjes

Hoi Marianne,

Wat Paris zegt zou ik ook hebben gezegd.
Verf op waterbasis is no problem en verf op terpentine basis kan volgens mij alleen kwaad als je er met je neus de hele dag boven gaat hangen. Indien je niet teveel en te vaak in deze lucht gaat zitten kan het volgens mij wel. Maar je kunt altijd de HA ffies bellen.

Opgezwollen borsten en aderen, klinkt bekend. Bij mij helaas geen voorbode van een zwangerschap maar ik hoop van ganser harte dat het bij jou wel positief uitpakt.

Succes meid!
Roos

Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik heb mijn slaapuren inmiddels al weer ingehaald.

Voor de zekerheid mijd ik de grondverf maar zoveel mogelijk...al is dat best lastig in een huis waar overal geverfd wordt.

De situatie met mijn borsten is nog niet veel veranderd, we zullen even moeten afwachten.

Liefs Marianne

Terug
Bovenaan