klussen dag na eisprong? beetje last minute :)

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,
We zitten in de klusperiode en ik heb gisteren (hoogstwaarschijnlijk aan de pijn te merken en de ovulatietesten) mijn eisprong gehad. In het weekend en maandag hebben we geklust en gisteren wilden we dat ook nog doen maar doordat m'n partner door zijn rug zit, is dat er dus niet van gekomen. (Ik baalde gisteren wel flink maar  ja, hij kan er ook niets aan doen.)
Nu wou ik eens vragen of het nog iets zou uitmaken of we vandaag nog zouden klussen of dat het gewoon te laat is. Iemand een idee? Ik vraag het maar omdat de rug al iets beter is en het wel zou gaan maar als het echt niets uitmaakt, dan laat ik het voor wat het is en kan hij nog wat rusten. Ideetjes altijd welkom zo last minute!
Groetjes!
Bisous
Alysse

Je weet nooit helemaal zeker wanneer je eisprong is natuurlijk....
Maar als je maandag hebt geklust en gisteren ei hebt gehad, dan is dat prima hoor. Zwemmertjes kunnen wel 3 dgn overleven!!!
Als je ei toch pas vandaag echt is gekomen zou ik je adviseren vanavond wel te klussen.
Kun je niet iets verzinnen zodat je man minder last van zijn rug heeft? Of vantevoren lekker masseren
Succes! Hopelijk is het gelukt, spannend....

Volgens mij zit je wel goed hoor... als je in het weekend klust en maandag ook en je hebt dinsdag je eisprong dan denk ik dat er allemaal al zaadjes klaar liggen voor de bevruchting.... je maakt een goede kans maar of het gelukt is dat weet je over 2 weken pas.................. pfffff

Sterk zaad kan wel 5  dagen tot  een week overleven!!! Klussen voor die tijd is veel effectiever dan de dag van de eisprong of erna.... dus zorg ervoor dat er voldoende klaar ligt..... dan maak je een kansje! Ik zeg met opzet een kansje want je hebt maar ongeveer 20% kans dat het lukt.... er moet zoveel gebeuren... dus wees niet teleurgesteld als je toch weer ongie wordt.... blijven klussen.... vaak duurt het gewoon even voordat alle processen goed bij elkaar komen en je zwanger bent....

quote: Bloempje27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-03-2009 19:59:28'));

Sterk zaad kan wel 5  dagen tot  een week overleven!!! Klussen voor die tijd is veel effectiever dan de dag van de eisprong of erna.... dus zorg ervoor dat er voldoende klaar ligt..... dan maak je een kansje! Ik zeg met opzet een kansje want je hebt maar ongeveer 20% kans dat het lukt.... er moet zoveel gebeuren... dus wees niet teleurgesteld als je toch weer ongie wordt.... blijven klussen.... vaak duurt het gewoon even voordat alle processen goed bij elkaar komen en je zwanger bent....

De dag van je eisprong is toch je meest vruchtbare dag? Of moet je er een dag voor zijn?

Volgens mij een dag ervoor, maar nu weet ik het ook niet meer zeker!!

hoi,
Een dag ervoor is je vruchtbaarstedag!je kunt het beste in die week om de dag of om de 2 dagen vrijen dat is het beste voor het zaad!!!zo hebben ze het mij altijd verteld.op www.predictor.nl kun je je vruchtbaredagen berekenen mits je een ong.hebt van 28 dagen.anders moet je gewoon om de dag klussen dan heb je hem zeker.
veel succes kuss karin

Terug
Bovenaan