Klussen en clomid...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Ik heb even een vraagje. Sinds kort slik ik clomid, vanaf de 5e  tot de 10e dag van de nieuwe cyclus, maar is de 14e dag van het klussen dan nog wel goed? Ik kan hier niks over vinden in de gebruiksaanwijzing. Ik heb een regelmatige cijclus van 28 dagen.

Hopelijk hebben jullie raad.

X
Natas

Hallo Natas,

Ik ben Ukkie, zit normaal op het februari forum (ben 40 weken en 1 dag zwanger).
Zelf hebben wij ook Clomid gebruikt.
Ik neem aan dat je dit hebt via de gyn?
Ik zou je vraag even daar voorleggen. Ik kreeg vaak van te voren een echo om te kijken of er een eisprong aan zat te komen.
Ook zei de gyn tegen mij: doe het maar om de dag.......
Maar vraag het toch even aan je gyn.

Liefs Ukkie

Hmmm, nee daar hebben we het niet over gehad. Ik slik ook maar 12,5 mg per dag, dus erg weinig, maar genoeg om mee te beginnen. Er  is nooit over een echo of iets anders gesproken. Moet pas over 2 maanden terug komen....    
Ik ging ervan uit dat het gewoon zo door ging en  over 2 maanden verder gekeken werd.
Wanneer klusten jullie dan? Na die 10e dag om de dag of al eerder? En hoelang  houd je dat vol?

Groetjes,
Natas

Hmmm, nee daar hebben we het niet over gehad. Ik slik ook maar 12,5 mg per dag, dus erg weinig, maar genoeg om mee te beginnen. Er  is nooit over een echo of iets anders gesproken. Moet pas over 2 maanden terug komen....    
Ik ging ervan uit dat het gewoon zo door ging en  over 2 maanden verder gekeken werd.
Wanneer klusten jullie dan? Na die 10e dag om de dag of al eerder? En hoelang  houd je dat vol?

Groetjes,
Natas

Hoihoi.

Misschien een rare vraag.
Maar wat is clomid????????
Dank jullie wel.

Liefs blondje24

Terug
Bovenaan