Klussen met clomid...

Hallo dames!

Ik heb even een vraagje. Sinds kort slik ik clomid, vanaf de 5e  tot de 10e dag van de nieuwe cyclus, maar is de 14e dag van het klussen dan nog wel goed? Ik kan hier niks over vinden in de gebruiksaanwijzing. Ik heb een regelmatige cijclus van 28 dagen.

Hopelijk hebben jullie raad.

X
Natas

Hoi Natas

Kijk eens voor meer info op vruchtbaarheid.org
hier heb ik zelf heel veel info opgedaan rondom mijn cyclus etc...
o.a. hoe ik zelf kan merken wanneer ik mijn eisprong kan hebben; middels temperaturen, slijm waarnemingen etc..

Succes,

Truusje

Zelf moet ik de chlomid van dag 3 t/m dag 7 slikken. vreemd dat het bij iedereen anders is. Hoef jij dan niet naar het ziekenhuis om te kijken of de eitjes groeien? Van daaruit kun je namelijk ook je vruchtbare dagen uitrekenen zeg maar.  

Anders  inderdaad vanaf dag 10 of 11 om de dag maar eens  gaan klussen. Ik ga deze maand er ook nog maar eens bij temperaturen. Kijken of dat helpt.

Succes

groetjes

Nicole

Hey, bedankt voor jullie reactie.

Ik heb clomid via de huisarts, dus niet via de gyn. Er is dus ook niet gekeken naar de zaadkwaliteit of  er en  hoeveel eitjes er zijn gegroeid. Beetje vreemd dus, als ik jullie verhalen allemaal lees.
Vorige week ongi geworden, dus ga nu naar ronde 2 met clomid en ronde 22 in totaal dat ik op dit forum zit. In totaal ben ik al zeker 3 jaar bezig en ik vind dat het nu wel eens tijd mag worden....
Ik hoop dat het bij jullie snel lukt en ik ga vanaf morgen maar weer eens aan  het klussen (dat klussen op commando word wel wat vervelend).

Groetjes!
Natas

Hoi Natas,

Ik heb ook clomid geslikt van dag 5 t/m 9. Mijn gyn zei dat de eisprong 7 dg na het stoppen van clomid zou komen, dus ben ik uitgekomen op dag 16.  Gelukkig ben ik toen gelijk zwanger geraakt.

Veel geluk. Groetjes  

Hoi,

Zelf heb ik ook Clomid geslikt maar wel onder begeleiding van de gyn. Clomid kan nl. tot overstimulatie leiden en om te voorkomen dat je een 6ling krijgt, behoren ze dit tenminste de eerste keer te controleren d.m.v. een echo. Mijn cyclus was trouwens een week langer met Clomid. Ik hoop dat je net zoveel baat hebt bij Clomid als ik. Ik werd na de 2e keer zwanger en heb nu een prachtig dochtertje van een half jaar.

Succes!

Groetjes F

Ja, een 6-ling is ook weer niet de bedoeling. Ik hoop op 1 en later misschien nog 1 of 2, maar niet in één keer. Ik heb trouwens daarom ook maar een kwart per tablet gebruikt i.p.v. een halve. Ik vertrouwde het niet helemaal. Nu maar hopen op 1, ik zou het echt geweldig vinden! Ben wel heel blij te horen dat het jullie gelukt is! Dat geeft me toch weer wat hoop, want ik begon het allemaal een beetje te verliezen.

Groeten,
Natas

Terug
Bovenaan