Klussen voor 2 kindje rond aug/sept

<p>Hey allemaal!</p><p>Wij hebben besloten om rond augustus/september voor een 2e kindje te gaan. Super spannend dat we nu een maand hebben uitgekozen om te starten. Het duurt natuurlijk nog eventjes voordat het zo ver is, maar ik kan echt niet meer wachten! Zijn er meer mensen die in dit schuitje zitten? Lijkt me gezellig om erover te kletsen, wie weet gaat de tijd dan wat sneller haha!</p><p>X</p>
 
Wat leuk dat jullie al weten wanneer jullie voor een 2e gaan proberen. Wanneer zijn jullie voor t eerst papa&mama geworden? 
Onze kleine man is nu 3 maanden oud & wij willen als hij 9 maanden is weer gaan proberen. Het lijkt ons heerlijk om weinig leeftijdsverschil tussen de kindjes te zien. Maar ik wilde mijn lichaam wel minimaal 9 maanden rust gunnen.
Wat voor anticonceptie gebruiken jullie nu in tussentijd?  
 
 
Onze dochter is op 31-1-2018 geboren, ze wordt dus bijna 1! Het was een vrij heftige bevalling die uiteindelijk ook nog tot een ongeplande keizersnede heeft geleid, dus mijn lichaam moet sowieso een jaar rust. Daarnaast willen we dan pas beginnen, omdat ik dan bijna klaar ben met mijn opleiding en zodat we de laatste dingen in en rondom het huis kunnen afmaken. 
Als het aan mij lag begonnen we nu gelijk maar mn vriend is de verstandige op dit moment hahaha!
Ik gebruik op dit moment gewoon de anticonceptie pil en jij?
 
Mijn vriend en ik willen vanaf Juni gaan proberen zwanger te worden van ons eerste kindje. Super spannend en heel veel zin in! Kan bijna niet wachten haha. Hebben binnenkort een afspraak bij de verloskundige voor het kinderwensspreekuur. 
 
Wat leuk om te lezen dat er dus toch meer vrouwen zijn die pas over een halfjaar gaan klussen en nu al op forums zitten hahaha! Begon al haast te twijfelen dat ik de enige was ? wie weet straks allemaal in dezelfde tijd uitgerekend haha, gezellig geboorteclubje!
 
Terug
Bovenaan