klussen voor een tweede

hoi,

Ik heb 2 maanden geleden mijn mirena spiraal laten verwijderen. Maar ik begin al weer terug te krabbelen. Jasmijn is van 12 oktober 2006 maar sinds een half jaar ongeveer wordt ze minstens 1x per nacht wakker. (speen kwijt) sinds een dikke maand is dat 2x per nacht en nadat ze 2 weken geleden de waterpokken heeft gehad vaak 3x per nacht en om 6 uur is ze klaar wakker. Zo langzaamaan voel ik me niet echt fit meer en ook al is dit waarschijnlijk een fase, ik moet er niet aan denken dan ook nog eens heel de dag met een baby te zitten.....
nu even niet dus.

groeten Elke

halo asja,

ja ik snap je zorgen. Sta je er alleen voor of kan je de nachtelijke uren verdelen.
Maar het weerhoudt mij niet om weer voor een baby te gaan. Zie wel op tegen de zwangerschap met een kind. De eerste keer vond ik al zwaar, maar met een kind in huis is het iets zwaarder. Ik heb ook geen familie waar ik op terug kan vallen, als het mij te zwaar wordt, maar de wens is sterk aanwezig.

ik hoop dat je voor jezelf een juiste beslissing kan maken om nog even te wcahten of om er voor te gaan.

Groetjes gaby

Terug
Bovenaan