Klussen,wat een klus....!

A

Anoniem

Guest
Ha dames,
Ik zit in mijn klus week,maar wat is het warm....!
Nog niet 'meer slijm" als in de afgelopen week,daar let ik nu extra goed op.
Alles plakt,ik kom hier niet heel erg lekker van in the mood.Gelukkig is het voor een goed doel.
Zo zijn jullie weer op de hoogt van mijn ervaringen.

Hi!!!

Dit weer is ook zeker niet motiverend. Alles plakt inderdaad.....
Maar ja je weet waarvoor je t doet....dan maar ff doorbijten en extra douchen en bedverschonen daarna.....
Wij hebben voortaan een grote ventilator staan op de kamer...moet zeggen dat dat wel wat verkoeling brengt....
Nou meid Klusse zou ik zeggen...
en hou ons op de hoogte!!

Flower

ik zit met hetzelfde klussen in de hitte maar dat doet ons juist goed! Ik ga er deze week helemaal voor!
Succes allemaal!

Weet je wat lekker is...
Samen een lauw bad nemen en daar lekker klussen. (Ik besef dat je dan wel een bad moet hebben maar onder de douche kan natuurlijk ook!!)

Dan is het best goed te doen hoor!

Have fun!

Gr. Bieb.

Kan me wel voorstellen dat 't inderdaad erg vermoeiend en plakkerig is met dit weer!
Leuk ideetje van Bieb hierboven lekker met z'n tweetjes in bad/ of douche!
Misschien is de vrije natuur een optie?

Liefs Anne

Wij zijn ook druk aan de klus en ik moet zeggen dat het leuker en lekkerder is dan met een graad of 33. (pfu,pfu,zweten!!).

In bad zou ik niet zo snel doen ik heb dan het idee dat ik alle spermacelletjes aan het wegspoelen ben en dat spul is op dit moment zo kostbaar!!! Dus we plakken en zweten nog even door. Je moet er wat voor over hebben en deze klus vergeten we dus nooit meer!!

Liefs Bibi en succes met jullie klus gebeuren.

Tja als het nu lukt heb je er pas echt moeite voor gedaan!
In bad,moet je wel met z'n tweeen in kunnen....
Douche lijkt me niet echt handig,maar het idee is leuk.
Douchen is zowieso erg in de laatste dagen.
We klussen rustig door,het zal wel een keer raak zijn.
Veel succes allemaal en mijzelf.
Mijn man vind dat gezweet wel sexy zegt ie.....

in de zwembad doen als je die teminste thuis heb.. En er komt niks naar buiten geloof me

Terug
Bovenaan