klussen?

Hoi allemaal ik heb een vraag,
Ik hoor jullie allemaal zeggen we klussen om de dag is dat beter?
Want om heel eerlijk te zijn klussen wij eigenlijk bijna dagelijks(vind dit ook zon vreemde vraag sorry hoor)
Maar is het niet goed voor de innesteling van het eitje als je het dagelijks doet?
groetjes Jacqueline2

Hoi,

Nog beter is (volgens het grote vruchtbaarheidsboek om het pas te doen na 7 dagen onthouding ( word lastig of niet hihi).
Maar bij iedere dag klussen is inderdaad de kwaliteit van het zaad een stuk minder en dat verdubbeld al bij dag 2. (en bij dag 7 ongeveer vervierdubbeld - vast geen goed woord-)

En ook bij mij was het raak na 5 dagen onthouding, dus geduld is een schone zaak! (eerdere maanden ook om de dag gedaan toen niks). Ik hoop dat je er wat aan hebt

Groetjes Esther1

Ik had ook gelezen dat een paar dagen onthouding goed was voor je eisprong. Op de vruchtbaarste dag pas weer voor het eerst klussen na 5-7dagen onthouding. Niet langer want dat schijnt ook niet goed te zijn. Wij hebben deze maand (voor de eerste ronde) 5dagen onthouding gehad en de dag voor de eisprong geklust en toen weer om de dag. Tja tis soms even moeilijk om af te wachten maar dat maakte het voor ons weer extra spannend en speciaal.

Succes groetjes Purk

Wij hebben het wel iedere dag gedaan in de vruchtbare periode en gelijk raak !
Het geldt alleen voor mannen met wat minder sterk zaad. Heb ik me laten vertellen door onze gynacoloog.
Groet !

Terug
Bovenaan