Klussen

Hallo dames,

Misschien even een raar verhaaltje, maar ik lees regelmatig dat jullie dan en dan gaan klussen. Wat ik me dus af vraag is , hoe doen jullie dat? Op 'commando' klussen?
Doordat mijn man en ik allebei onregelmatig werken zien wij elkaar soms alleen als de ander al slaapt. En daar komt bij dat we niet altijd zin hebben.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben erg tevreden met mijn sexleven!!! Maar misschien hebben jullie tips?
 
Heeeeeeeeeeeeee Nienepiennetje!!

Ik begrijp goed wat je bedoelt. Mijn vriend werkt ook vaak tot diep in de nacht en als hij thuis komt lig ik vaak al in diepe slaap maar... rond de eisprong zorgen we wel dat we tijd hebben voor sex en dat gebeurt dan vaak (mijn eisprong is meestal in het weekend) overdag. Soms heb ik helemaal niet zoveel zin maar de gedachte dat er anders weer een maand voorbij gaat maakt wel dat ik zin maak!! Al is het wel lastig om het op commando te doen (het klus moment is bij ons nooit op een moment dat we allebei super veel zin hebben) dus we zijn het inmiddels gewend... Succes!!

Ik ga even kijken op je gereageerd heb op mijn andere berichtje voordat ik hier weer allemaal vragen ga stellen.

Groetjes Frederique
 
Ik weet het ook niet, toevallig hebben mijn man en ik rond mijn eisprong allebei zin, maar zoniet, dan gaat het bij mij echt niet. Ik kan ook niet klussen op commando. Je bent niet alleen!

Groetjes Marja
 
He Nienepien,

Nou op commando klussen kan ik echt niet hoor. Nou is dat bij ons echt geen probleem. Op z'n hollands gezegd ben ik sinds ik gestopt ben met de pil echt botergeil (sorry maar heb geen andere benaming).
Toen ik nog aan de pil was hed ik dat ook altijd in mijn stopweek.
Wat betreft mijn man, die leeft in de zevende hemel en geniet ervan zolang het duurt.

Tip: Begin lekker simpel met een masage met veel, heel veel olie.

Succes met klussen.

Liefs, Ank
 
Klussen op commando zit er bij ons ook niet echt in. Krijgt manlief faalangst van helaas..... Dus ik laat 'em meestal niet te duidelijk merken of het 'moet' of dat het voor het lekker is!
Mijn libido is naar het stoppen van de pil trouwens ook behoorlijk gestegen. Is er naast het krijgen van puistjes ook een voordeel, haha!

Mijn tip is gewoon niet teveel afspraken maken voor rond de tijd dat je je eisprong verwacht. Dan heb je gewoon de tijd voor elkaar en dat vergroot de kluskans ook.

Groetjes,
Gea
 
Hoi Nienepien,

Mijn man is internationaal chauffeur, is dus alleen in de weekenden thuis.
Dus je kunt je indenken hoe de weekenden hier gaan. Maar we proberen het niet op commando te doen hoor.Maar als we niet geklust hebben dan denk ik wel eens; stel dat NU het moment was....In ons geval ligt het ook wat moeilijker. Als de eisprong op, ik noem maar wat,een woensdag plaats vind, hebben we er natuurlijk niks aan.
Zo'n eitje leeft natuurlijk ook maar een dag. Maar ik probeer er maar niet zo veel mee bezig te zijn, lijkt me ook niet gezond, toch??????????

Het is ons eerder gelukt dus moet het toch weer kunnen denk ik maar. (Hoop ik maar).
Succes en groetjes, Hendrika.......
 
Terug
Bovenaan