Klussen?

Hoi meiden,
Even een vraag hoor... Klussen jullie, nu je bewust met kindertjes krijgen bezig zijn, uit lust? Om zwanger te worden? Uit liefde?
Nu bij mij eind mei mijn spiraaltje er uit is, heb ik er juist geen zin meer in... heel soms ja, maar over het algemeen.... ben ook heel erg moe, de hele dag door, dus ook 's avonds. MIjn hoofd hoeft het kussen maar te raken en ik ben vertrokken!
Ben ook pas verhuisd, misschien dat dat de vermoeidheid verklaart, maar dan nog... je weet dat je in verwachting kunt raken nu, joepieee, maar toch geen zin hebben... ik vat het niet...
Hoe zit dat met jullie ??
 
Goeimorgen Heleen. Wij klussen uit lust en liefde en een beetje extra om zwanger te worden. Maar niet alleen dat laatste hoor. Ik bedoel het moet wel leuk blijven en geen verplicht nummer worden. Maar ja, ik zit dan ook nog maar in ronde 1 en ben dus nog erg positief ingesteld. Misschien dat als je al langer bezig bent om zwanger te raken het een ander verhaal is.
Die vermoeidheid die je beschrijft zou natuurlijk heel goed door die verhuizing kunnen komen. Zoiets gaat je nou eenmaal niet in de koude kleren zitten. Maar zou het ook door het verwijderen van je spiraaltje kunnen komen? Ik heb zelf nog nooit zo'n ding gebruikt. Misschien weten andere meiden er meer van of hebben zij er ook ervaring mee? Anders zou je het natuurlijk altijd aan je huisarts kunnen vragen.
En wat die vermoeidheid betreft, ik denk dat je dat maar over je heen moet laten komen, dan komt de lust (hihihi) vanzelf terug.
Liefs Mutsie
 
In principe klussen we alleen als we dat willen. Tuurlijk klussen we af en toe vaker omdat we zwanger willen worden. Maar als we echt geen zin hebben of te moe zijn dan doen we het niet. Net zoals mutsie zegt, het moet wel leuk blijven.
Heb je 'smorgens of aan het begin van de avond ook geen zin? Bij ons komt het nu vaker voor dat we aan het begin van de avond klussen, omdat we wat later op de avond zoiets hebben van....we willen slapen...
Veel succes in ieder geval..
groetjes, Ivy
 
Hoi Helen,


Wij klussen ook uit liefde/lust hoor! Ik houd me nog niet bezig met tempen enzo omdat we nog maar in ronde 2 zitten. Die vermoeidheid kan aan de verhuis liggen natuurlijk. Ik heb ook last gehad van vermoeidheid toen ik stopte met de pil, ervaring met een spiraaltje heb ik dus nier, hopelijk reageerd er iemand die dat wel heeft!

Succes
 
Hoi Helen,

WELKOM!

Ik heb in Januari mijn mirenaspiraal laten verwijderen. En ik was ontzettend moe. Ik kreeg wel een aantal "kwaaltjes". En mijn cylces kwam niet gelijk op gang. Hij was die keer 36 dagen.

Mijn zin in sex was altijd sterker als mijn vruchtbare periode was aangebroken. En daarna weer minder zin. Maar dat kwam na 2 maanden gelukkig weer terug.

Succes

Liefs Tatjana
 
Hoi,
Soms doen we het wel om zwanger te worden(ronde 10 al!) maar dan is het wel altijd uit liefde! En zin moet ik af en toe wel maken maak dat lukt bijna altijd. En zoals Ivy al zei is het soms lekkerde om het in het begin vd avond te doen omdat je later op de avond moe bent. En lust kan je meestal wel opwekken.
Succes!
Marielle
 
hoi hoi,mijn vriend en ik klussen uit liefde,en natuurlijk ook om zwanger te raken,ben in jan gestopt en in feb begon mijn vriend te sukkelen,hij is 2x geopereerd dus vanaf feb tot aan begin juni,weinig geklust maar nu zijn we weer volop bezig,maar het moet natuurlijk wel leuk bliijven als we geen zin hebben dan doen we het ook niet gr manuela
 
hoi,

wij zijn in ronde 12 beland (vandaag mijn eisprong) en als ik heel eerlijk ben is het wel eens voorgekomen (keer of 3) dat we hebben geklust om het zwanger worden! als je eenmaal bezig bent krijg je natuurlijk altijd zin, maar om te beginnen was dan toch de reden dat ik vruchtbaar was.

maar ja, wat is nou 3 x op al die 12 maanden met lust/liefde klussen? en ookal heb ik het 3x gedaan omdat het "moest" daar zat zeker weten ook veel liefde bij!

ik vind het soms ook moeilijk om "zin te maken" maar ik wil wel alle kansen benutten om zwanger te raken, dat vind mijn vriend ook dus dan moet je soms maar met minder zin beginnen, en gaande weg zin krijgen ofzo!

maar ik ben blij dat je het "probleem" aansnijdt, want ik was ook wel benieuwd naar hoe anderen dat ervaren!

xx kimpansee
 
Terug
Bovenaan