klussen

ik was nog niet helemaal volledig...

we moeten dus vanavond weer klussen voor de eisprong van morgen. Ik heb begrepen dat het beter is om om de dag te klussen en aangezien het gisterenavond ook al is gebeurd zou ik dus morgen moeten, maar dan ben ik te laat. Ik hoor het graag.
 
Als je morgen klust en je hebt dan je eisprong ben je juist perfect op tijd hoor! Zelfs als je de zondag klust heb je nog een, weliswaar kleiner maar toch nog een kans! Moest ik van jou zijn: vandaag, morgen en zondag klussen. Succes!
 
gewoon lekker doorgaan met klussen joh
succes en ik wil niet vervelend doen, maar zelfs als je op de dag zelf klust is er nog een kans dat et niet raak is, hoe vervelend dat ook is, die ervaring heb ik helaas zelf al een paar keer gehad, dat ik dacht in de goede tijd bezig te zijn en dan was het weer niet raak. Ik wil zelf een beetje te denken: Ik geniet van m'n lief, we zijn blij met elkaar en als er een kindje van komt is dat heel erg fijn. (dat wil ik natuurlijk wel heel graag!) het is niet altijd makkelijk om van dat standpunt uit te gaan, en als ik weet dat ik vruchtbaar ben probeer ik wel zo vaak mogelijk. Ik wens je veel succes en hoop voor je dat het dit weekend raak is. Ik mag dit weekend ook aan de gang, wie weet...
succes
liefs Lies.
 
Hello,

Ik zou me echt niet te veel vastpinnen op die dagen hoor...Heb ik in het begin ook gedaan toen ik zwanger wilde worden, maar achteraf denk ik dat ik m'n eisprong vaak toch later of juist vroeger had dan ik zelf dacht..Toen ik eenmaal doorhad dat je beter maar gewoon regelmatig kon "klussen", was ik binnen 2 maanden zwanger! Succes ermee hoor!!
 
Terug
Bovenaan