A
Anoniem
Guest
Gisteren lang gesprek gehad met mijn man, wat blijkt, hij wil niet meer weten wanneer ik ongi ben of moet worden en hoe het nou precies zit met vruchtbare en onvruchtbare dagen.
Hij vind dat dat de romantiek erafhaalt en dat de sex dan teveel prestatiegericht wordt.
Hij wil er dus nix meer over weten en verwacht dat ik hem verleid op de goede momenten.
Dat is voor hem de enige manier om te kunnen klussen.
Hij vind ook dat ik er veel te veel mee bezig ben. Omdat ik mijn agenda bijhoud wanneer we zouden moeten klussen en wanneer we hebben geklust etc...
Nu durf ik hem al helemaal niet meer te vertellen dat ik ovulatietests besteld heb die als het goed is vandaag of morgen bezorgd worden.
zucht...
aan de ene kant begrijp ik hem wel
maar aan de andere kant zou ik liever ook die dingen met hem delen.
hebben jullie hier ervaring mee ?
Hij vind dat dat de romantiek erafhaalt en dat de sex dan teveel prestatiegericht wordt.
Hij wil er dus nix meer over weten en verwacht dat ik hem verleid op de goede momenten.
Dat is voor hem de enige manier om te kunnen klussen.
Hij vind ook dat ik er veel te veel mee bezig ben. Omdat ik mijn agenda bijhoud wanneer we zouden moeten klussen en wanneer we hebben geklust etc...
Nu durf ik hem al helemaal niet meer te vertellen dat ik ovulatietests besteld heb die als het goed is vandaag of morgen bezorgd worden.
zucht...
aan de ene kant begrijp ik hem wel
maar aan de andere kant zou ik liever ook die dingen met hem delen.
hebben jullie hier ervaring mee ?