klussen

A

Anoniem

Guest
volgens de berekening van babybrabbel zou me vruchtbaredag 1febr zijn en me eisprongdag(ovulatie)2febr nou hebben we 30 jan en 1febr en 2febr flink geklust.maar nou was de vraag kunnen we vandaag 3 febr pauze nemen,want het mannetje moet vanavond naar cursus in amsterdam,dus het word erg laat als hij weer thuis is.en ik dan al lig te slapen,ik heb zelf het idee dat we voldoende hebben geklust want had gistere me ovulatiedag en me temp was vanmorgen 37.0(gunstig toch) en heb het mannetje ook ff rust.kan iemand toch een antwoord geven voor ik wel de fout inga.......ben trouwens nog steeds misselijk. ok dan weer knuffies van pepe.

Tja of je er zwanger van geworden bent is natuurlijk afwachten, maar het is echt geen must hoor om iedere dag te klussen.

Wel grappig trouwens, wij waren in de laatste ronde juist minder aan het klussen geweest, we hadden het druk, en het kwam er bijna niet van. Op de dag van ovulatie heb ik het mannetje wel besprongen. Er had toen 3 dagen tussen gezeten.

Ik duim voor je Pepe, en hoop dat we verder kunnen kletsen op het oktober forum.

Kus
Miep

Hoi pepe
Ik denk niet dat het een probleem is als je vandaag ff een pauze wil/moe nemen hoor.
Waarschijnlijk is je eitje al geweest. Er zijn trouwens sowieso ook veel koppels die niet elke dag maar om de andere dag klussen en die ook probleemloos zwanger werden.

Ik duim in ieder geval dat het heel hard raak is voor jullie deze keer!

Liefs;
Lea

Pepe, neem maar van mij aan dat je vandaag rust mag nemen hoor.....
Ik hoop zo dat het gelukt is voor je.
Mijn klusserij gaat het weekend weer van start. Eigenlijk zit ik dinsdag op dag 31, maar ik ga natuurlijk vandaag al beginnen met klussen.

Ik duim voor je.

Liefs Yvette

Hoi hoi,Je hebt op de goede dagen geklust,en net wat ze zeggen je mag best een rust dag nemen.

ga voor je duimen!!!

gr manuela

Terug
Bovenaan