klussen...

A

Anoniem

Guest
Weet je ik heb d'r ff de balen van... niet van het klussen... maar van het weinige klussen. Mijn hubbie is altijd weg en onderweg, dus wanneer DE dag er is... heb ik hem niet vaak in de buurt.

Ik red me prima hoor door de weeks in m'n uppie dat is het niet, maar op zulke momenten heb je wel de balen van de baan van je kereltje.

We hebben er wel over gehad om na een dik jaar proberen naar  z'n baas te gaan en het voor te leggen. Is niet echt fijn, maar zo kunnen we op die manier proberen dat hij rond de vruchtbaarste dag(en) in nederland kan zijn en 's avonds thuis.

We zullen het zien... alleen het idee dat we het aan z'n baas moeten vertellen vind ik minder... maar het is voor een goed doel en het is zo'n groot bedrijf, dat z'n baas dat vast wel vaker ter ore is gekomen!!!

Zo ff lekker m'n hart gelucht (hihihi)

Gr. Leah

Hoi Leah,

Wat een rotprobleem zeg. Moedig om naar de baas van je vriend te gaan.
Is hij int chauffeur? Misschien kan hij dan een tijdje nationaal?
Hoop dat het allemaal lukt en goedkomt. Anders kun je altijd nog een weekje vakantie
nemen met zijn tweetjes op het moment dat het eitje zou springen.
Wij werken ook allebei onregelmatig en zijn dus ook aangewezen op de keren dat we
's avonds samen zijn. En dat we dan net geluk hebben....
Maar ik moet zeggen ik wil wel heel graag zwanger worden, maar we zijn nog maar
net bezig en ik hou het allemaal nog niet zo bij. Alleen mijn NOD verder niet.
Succes en liefs Melanie  

quote: meltje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-04-2006 16:04:09'));

Hoi Leah,

Wat een rotprobleem zeg. Moedig om naar de baas van je vriend te gaan.
Is hij int chauffeur? Misschien kan hij dan een tijdje nationaal?
Hoop dat het allemaal lukt en goedkomt. Anders kun je altijd nog een weekje vakantie
nemen met zijn tweetjes op het moment dat het eitje zou springen.
Wij werken ook allebei onregelmatig en zijn dus ook aangewezen op de keren dat we
's avonds samen zijn. En dat we dan net geluk hebben....
Maar ik moet zeggen ik wil wel heel graag zwanger worden, maar we zijn nog maar
net bezig en ik hou het allemaal nog niet zo bij. Alleen mijn NOD verder niet.
Succes en liefs Melanie  

Hoi Meltje,
Ja mijn hubbie is internationaal chauffeur. Ja dat dacht ik ook wel een tijdje nationaal, maar weet je dan denk ik ook wel weer... mmm... dat valt dan ook weer op als hij ineens binnenland zou gaan. Op zich gaat het om die even week en vooral rondom die dagen en als ik goed aan kan geven wanneer dat is moet dat denk ik te doen zijn.
Het eerste half jaar was ik er ook niet veel me bezig. Was allang blij dat ik een regelmatige cyclus begon te krijgen. dit omdat ik op m'n 17de aan de pil moest omdat mijn cyclus steeds langer weg bleef en op den duur helemaal weg kon zijn oftewel dan werd ik misschien niet meer ongesteld. Gelukkig is dat niet het geval en ben ik om die reden soms ook nog wel blij met die rode rakkertjes want dat is voor mij een teken dat het nog goed zit. Nu gaan we ronde 10 in en ben ik er toch wel meer mee bezig.

Ik ben al druk aan het denken en vogelen voor de maand mei want dan ga ik namelijk een weekje mee. Kan er al helemaal naar uit zien. Heeerlijk samen en dan wel een hele week lang hahahahaha... vorig jaar mee geweest naar engeland... was erg gaaf en gezellig!

Ja als je onregelmatig werkt is ook niet fijn, dan is het soms ook een geplan en das ook niet leuk.

Meid... veel succes met zwangeren en leuk dat je reageerde!!!

Liefs Leah

Hoi Leah!

Ik snap je frustraties....ik zou misschien ook wel naar zijn baas stappen om hem in ieder geval een paar maandjes nationaal te krijgen...
Maar dat weekje in mei ook nog even meepikken, wel een leuke ervaring namelijk.... spannend....
klussen achterin de vrachtwagen...haha even stilstaan op een parkeerplaats ver van de anderen!
Nou meid zorg dat je je cyclus tegen die tijd goed weet...en ga ervoor!
Succes!!!

Liefs Linnepinnie

Thanks!!!

Ik zei al tegen hem misschien krijg we daardoor nog wel een echt truckertje hahaha!!!

Gr. Leah

Terug
Bovenaan