klussen

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

brutale vraag hoe vaak klussen jullie?
ik ben weer een ronde veder en ik had heel week geklust in klus week
maar is dat wel goed?
het word wel een verplichting vind ik het moet wel leuk blijven
ik weet eigelijk helemaal niet hoe het allemaal gaat hihi
heb 7 jaar spiraal gehad nooit meer ongi en voel ook geen eisprong
9jaar geleden spontaan niet de bedoeling maar wel welkom zwanger geworden
nu over 3 weken word hij al weer 9
graag jullie reactie
groetjes maaike

als het de situatie toe laat (mijn vriend is chauffeur) klussen we iedere dag dat we kunnen, dat is eigenlijk alleen in het weekend meestal.

Ik heb al vaker gelezen als je iedere dag kunt klussen, dat het beter is om om de dag te klussen, omdat de productie van het sperma bij iedere dag klussen slechter zou zijn....

kweet niet of het waar is, maar zit wel logica in....

xxx succes

hoi hoi

ik heb net een vraag geopend over aantal keer sex. wij klussen gemiddeld 6 keer per week dus bijna iedere dag  ik heb ind ook gehoord dat om de dag beter is maar dat zal voor ons wel moeilijk worden dus ik hoop eigenlijk dat het onzin is.

liefs linda

Hey !

Wij klussen waarneer wij zin hebben. Dat verschilt dus, de ene week 4 keer en de andere week 2 keer.
We hebben geen zin in een verplicht nummertje....Het moet wel leuk blijven toch?
De vorrige keer dat we zwanger probeerde te worden klusde we om de dag. Het heeft toen 1,5 jaar geduurt voordat ik zwanger was.
We zien nu wel waarneer ik zwanger ben.
Hihihi....liever vandaag dan morgen natuurlijk.

Groeten van Miena.

Dat vind ik ook, we zien wel wanneer het raak is, zo lang zijn we nog niet bezig.

Maar iedere dag klussen is wel leuk maar niet goed, Sperma ververst zich om de dag, dus om de kwaliteit optimaal te houden is om de dag meer als genoeg!
Het blijft toch een aantal dagen in leven binnen in jou, dus als je eitje gaat spingen is er altijd vers zaad in de buurt!

Bij ons gaat die vlieger niet op omdat ik zo vreselijk onregelmatig ben. Dus wij klussen zo vaak we er zin in hebben.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan!

Ik heb ergens op internet gelezen dat je vanaf het moment dat het weer kan, om de dag en de daagen rond je eisprong iedere dag het beste kan klussen. Wij zijn het deze maand aan het proberen, dus ik hoop dat het aanslaat!!!
Ik weet in ieder geval wel, des te drukker je je maakt, des te moeilijker schijnt het te lukken....
Tja, gewoon een lot uit de loterij iedere keer!!!
SUCCES

Hoi,
Ik ben van mening dat  hoevaak je klust echt niet zoveel hoeft te zeggen..
Wij zijn ook meer weekend-klussers..haha, en alle keren dat we graag een kindje wilden deden we iets meer ons best!!
Maar ws was de timing goed, want ik werd drie keer in de derde ronde zwanger!!

Ik voel geen eisprong oid..dus gewoon maar zien.
We gaan er dan wel voor, maar doen het  gewoon als we zin hebben, en niet omdat het moet..
En niet eens zo extra vaak hoor!!
Heb nu twee kids, en de derde keer ging het helaas mis. Ben nu weer bijna 7 weken zwanger,   en zelfs in de eerste ronde na de miskraam..en hoop dat alles goed gaat deze keer!
Dus echt....laat het een beetje los, en geniet..
Misschien makkelijk gezegd, maar zo werkt het voor ons..
Voel me ook echt een gelukkig mens dat het zo mag gaan hoor!!
Allemaal veel succes!!
Groet R

Terug
Bovenaan