Klussen??

A

Anoniem

Guest
Dames,

Ik zit even met een rare vraag, over het wanneer klussen, zijn jullie daar ook echt heel erg mee bezig?

Je leest en hoort daar ook zoveel verschillende dingen over, 3 x in de week zou voldoende zijn, het liefste iedere dag....

Weet het gewoon niet, het moet natuurlijk geen 'afspraak' zijn, maar ik vind het weer zo jammer om niet te vrijen als het voor mijn gevoel het meeste kans heeft...

Vanaf vorig weekend was mijn ei, maar ik dacht het dit keer echt meerdere keren te voelen, en als we het dan niet toevallig die dag gedaan hebben, ben ik zo bang dat de kans volledig over is.

En natuurlijk weet ik van het overleven van de zaadjes en het eitje, maar toch, hebben jullie dit ook? Merk dat ik me er af en toe best onzeker over kan voelen..

X Begin

Hoi Begin,

Ik kan me wel voorstellen als je daar mee bezig bent, maar aan de andere kant moet het niet doorslaan. Door alle adviezen en theorien zag ik op een gegeven moment ook door de bomen het bos niet meer.
Mijn man en ik klussen om de dag. Ik heb gelezen dat het zaad dan het beste kan herstellen.

Vraagje, hoe bereken jij wanneer je ei is en hoe lang is  de vruchtbare periode over het algemeen?

Groetjes en veel succes!

Winnie.

Hoi Begin,

Mijn gynaecoloog heeft aangegeven dat we om de dag moesten klussen en dan een  dag of vijf  voor je eisprong beginnen en tot een weekje erna..
Je hoeft niet elke dag te klussen want dan is het zaad niet sterk genoeg, het heeft dan niet genoeg tijd om bij te maken zeg maar.. ;-)
Dus daarom zei onze gyn om de dag klussen tot ongeveer een dag of 5/6 na je ei..

Ik denk dat het bij ons gelukt is want ik had een licht tweede streepje vanmorgen..!!

Liefs en succes!
Anne

Dank jullie wel!
Er wordt ook zovaak over geschreven en gesproken!!

Winne: je eisprong is doorgaans de 14e dag na je ongesteldheid, of in geval van een langere cyclus 14 dagen voor je NOD. En dan is die periode (van ongeveer 1/1,5 week vruchtbaar)

Anne: KEI LEUK!!!!!!! Was je allang bezig????

Dames, succes en veel plezier!!
X begin

Ja! Al 13 maanden.... maar nu dan eindelijk! haha ben er wel blij mee, doe van de week nog even een test voor de zekerheid maar het streepje was niet zo licht dat ik m helemaal tegen het licht moest houden om te zien ofzo, we konden het toch wel goed zien dus ik denk echt dat het zo is....!!

LiefsAnne

Terug
Bovenaan