Klussen???

Hoi, ik wil wel weer heel graag, maar toch ook weer niet! Wil het juiste moment afwachten, maar wanneer is dat eigenlijk? Wil van de 2de net zo gaan genieten als van de eerste, maar als er nog zo'n druktemaker rond loopt (ze is nu 16 maanden) denk ik dat ik weinig rust heb. Aan de andere kant wil ook weer niet te lang wachten bijv dat ze naar de basisschool gaat.....zo 2 a 2,5 jaar ertussen lijkt me wel perfect..... Ach...ik denk dat ik op een ochtend wakker wordt en denk...JA! Nu ben ik er weer aan toe!! We willen 2 kindjes, dus dit zal mijn laatste x al zijn..... denk dat ik het daar wel moeilijk mee ga hebben. Ik zat al te huilen toen ik net bevallen was, aan de gedachte dat de volgende keer ook de laatste keer zal zijn, erg he??? Ik ben ook gewoon zo'n muts daarin........

bku...dat zou ik geschreven kunnen hebben.
Vorige maand heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen. Ik had er last van en wilde er van af.
Maar ik twijfel nog te erg. Gehannes met condooms dus nu maar. De ene dag denk ik: yes en de volgende dag denk ik: neeeeeeeeee nu nog niet.
Misschien hoop ik stiekum wel dat ik nu per ongeluk zwanger word, dan hoef ik de keus niet te maken....

Elke

Hoi hoi!

Door onvoorzichtig 'gehannes' verwachten we eind sept. de derde!!!! Een beetje druk (de oudste net 3, de tweede bijna 15mnd. maar wel leuk hoor!!!
Nog een keer zwanger.... nog spannender dan de vorige keren, ik weet niet waarom hoor.
groetjes, Priscilla

Ik hoef ook niet meer te klussen, op 24 juli a.s. verwachten wij ons 2e wondertje! Dit wondertje zal tevens de laatste zijn dus is van klussen in de toekomst geen sprake meer maar goed dan worden het weer gewone vrijpartijtes met als doel plezier en niet om baby's te maken. Toch zal ik het wel missen, die spanning of het raak zal zijn of niet maar goed daar komen we ook wel weer overheen.

Groetjes,

Puk

Ook wij verwachten de tweede, half augustus is de d-day. Na de bevalling van onze dochter waren we voor het gevoel al gelijk aan de tweede toe, maar toch maar even verstandig gewacht. Het was niet gelijk raak, maar al hadden we het kunnen plannen, hadden we het zo gedaan. Ben er helemaal blij mee en heb zin in een hele lekkere warme zomer, maakt mij niets uit. Er zit straks 21 maanden tussen, ze kan nu lopen, ze kletst de hele tijd naar kinderwagens en andere baby's of kinderen die zelfs ouder zijn dan zij van BABY, dus ook zij is er hard aan toe, ha, ha!

Succes met klussen, zwangerschap of het nadenken wanneer de volgende mag komen!

Groetjes Mamajo.

Terug
Bovenaan