Klussen

Zijn jullie al begonnen met de baby kamer? Wij gaan op de vliering een kamertje aftimmeren voor onze jongste zoon. Hij slaapt op dit moment op de babykamer. Vanmorgen kon mijn man een aanhangwagen lenen van zijn werk. Mijn halve huis ligt nu vol met tempex, gipsplaten, hout en ook alvast een deur want die was in de aanbieding. De gipsplaten liggen bij de oudste op de kamer. Hij slaapt ook op de vliering. De rest ligt hier beneden in de gang. Erg handig met 3 kleine kinderen in huis......
Het begint nu wel te kriebelen bij mij hoor. Januari leek eerst nog zo ver weg maar inmiddels ben ook ik bijna 19 weken zwanger en zit ik dus al bijna op de helft.
Helpen jullei zelf ook mee met het klussen? Verven, schuren, dat soort dingen? Ik probeer het nog wel maar mijn lichaam kan niet zo veel meer hebben.

Petra

Jaja, wij zijn ook al druk bezig met het kamertje!
Met name mijn vriend doet het meeste werk, maar ik probeer hem toch wel zo veel mogelijk te helpen. Het scheelt bij mij ook dat ik nog niet echt een buik heb die in de weg zit, en dat dit onze eerste is, waardoor ik thuis verder geen afleiding heb

We hebben vorige week eerst de kamer helemaal leeg gehaald (het was tot nu toe de logeerkamer) en meteen ook maar de garage opgeruimd om alle zooi uit het kamertje op te kunnen slaan. Daarna het oude behang afgestoomd (wat een vreselijke klus was dat zeg!!) en de muren geschuurd. Komende week gaat m'n vriend er met zijn broer een nieuwe vloer in leggen en die week erop komt de behanger. (wat een heerlijke luxe ja, we láten het behangen)
Het behang en de nieuwe gordijnen liggen al klaar. Elke dag kijk ik er even naar en laat m'n fantasie de vrije loop
Medio september komen ze de meubeltjes leveren en installeren (gratis service vanuit de winkel -> ideaal) dus daarna hoef ik me alleen nog maar bezig te houden met het inruimen van de kastjes, beddengoed uitzoeken en dat soort heerlijk laatste  frummel-werk

Can't wait!!

Groetjes, 10e

Hallo,

Ik schiet een beetje in de paniek. ben 22 januari uitgerekend, maar heb zelfs nog niet naar meubeltjes gekeken. Ben ik laat? Of zijn jullie gewoon lekker vroeg?

klus ze...

Wij hoeven op zich niet veel te doen aan het kamertje. De muren zijn gespoten en er ligt al laminaat. We moeten wel nog iets van gordijnen in een leuk kleurtje. Ook willen we aan de muur een groot canvas doek hangen met daarop een tekst van een kinderliedje met wat tekeningen erbij. Dit willen we zelf ontwerpen en dan af laten drukken.
De babykamer hebben we al paar weken geleden besteld en gister ook een kinderwagen, mutsy slider in het rood.

groetjes en succes allemaal met klussen
Jadeje

Hoi allemaal
Wij zijn ook al met de babykamer begonnen. Wij hebben zo iets klaar is maar vast klaar. Mijn vriend is begonnen met verven van de balken en kozijnen. Als dat klaar is worden de muren opnieuw geverfd en komt de laminaat er in. Daarna kan het inrichten beginnen. Spannend.
Groetjes Nurse

Hoi Dames,
Ikheb ook   nog veel te doen.
Wij hadden van 2 slaapkamers 1 slaapkamer gemaakt naar de geboorte van onze zoon.
Want ik zou geen kinderen meer kunnen krijgen inverband buikproblemen.
Maar goed om een lan g verhaal kort te maken gelukt toch om weer zwanger te worden echt een wonder.

Maar goed we moeten dus een muur bouwen weer tussen die kamers,alles verfen behangen schuren plinten heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel.
Ik  was gister 19 weken en heb al een redelijke dikke buik. Mijn zoontje is morgen jarig dus naar de verjaardag gaan we aan de slag.

Gr Wendy

Ik kan niet wachten tot we kunnen beginnen met de babykamer. We laten namelijk nog eerst een dakkapel plaatsen en dat duurt nog wel even. Maar ja, komt goed en met zo'n dakkapel krijgt ons kindje natuurlijk wel een supermooi kamertje!

Klusze allemaal!

Groetjes Karin

Hallo allemaal,

wat leuk, al die verhalen over klussen! Mijn mannetje is ook al heel erg enthousiast aan de slag gegaan (terwijl hij anders moeilijk van de bank te krijgen is). We willen de logeerkamer inrichten als babykamer. Nu dus eerst de logeerkamer naar zolder (die we al helemaal leeg- en opgeruimd hebben, wat was dat een werk...). Mijn vader komt van de week stroom aanleggen op zolder (een peertje vinden we niet genoeg) en mijn man is druk bezig met het leggen van zeil en het witten van de zolder (we timmeren deze niet af, dat halen we niet, ik doe het dan liever echt goed als we het willen doen). Hopenlijk kan na het weekend de logeerkamer de zolder op en hebben we de kinderkamer leeg. Hier hoeven we gelukkig niet zoveel te doen: wat gaten dichtmaken en muren verven. We hebben vorige week op marktplaats en prachtig kamertje gekocht dat we inmiddels ook al opgehaald hebben. Helemaal uit elkaar gehaald om het te kunnen vervoeren (en op te kunnen slaan) dus strakjes alles nog in elkaar zetten en dan het leuke werk: het kamertje aankleden... Heb ik nu al zin in!
Ik laat mijn man trouwens momenteel ook veel alleen klussen. Begin weer wat meer energie te krijgen maar ben nog te moe om echt aan de slag te gaan. Probeer hem wel wat andere dingen in huis weer uit handen te nemen.

liefs Natasja

Terug
Bovenaan