Zijn jullie al begonnen met de baby kamer? Wij gaan op de vliering een kamertje aftimmeren voor onze jongste zoon. Hij slaapt op dit moment op de babykamer. Vanmorgen kon mijn man een aanhangwagen lenen van zijn werk. Mijn halve huis ligt nu vol met tempex, gipsplaten, hout en ook alvast een deur want die was in de aanbieding. De gipsplaten liggen bij de oudste op de kamer. Hij slaapt ook op de vliering. De rest ligt hier beneden in de gang. Erg handig met 3 kleine kinderen in huis......
Het begint nu wel te kriebelen bij mij hoor. Januari leek eerst nog zo ver weg maar inmiddels ben ook ik bijna 19 weken zwanger en zit ik dus al bijna op de helft.
Helpen jullei zelf ook mee met het klussen? Verven, schuren, dat soort dingen? Ik probeer het nog wel maar mijn lichaam kan niet zo veel meer hebben.
Petra
Het begint nu wel te kriebelen bij mij hoor. Januari leek eerst nog zo ver weg maar inmiddels ben ook ik bijna 19 weken zwanger en zit ik dus al bijna op de helft.
Helpen jullei zelf ook mee met het klussen? Verven, schuren, dat soort dingen? Ik probeer het nog wel maar mijn lichaam kan niet zo veel meer hebben.
Petra