Klussen

hee meiden,

het klussen is voor ons weer begonnen en nu vroeg ik me af of het misschien leuk is om tips uit te delen om het spannend te houden want ja soms kan het wel eens een sleur worden........

dus mijn 1e tip;
m'n man en ik hebben dit weekend een spelletje strip-pesten gespeeld en was erggggg gezellig ;-)
dus iemand nog leuke tips..???

liefs

Leuke topic!
Ik heb thuis het bordspel ClimaXXX. Je moet allerlei opdrachten uitvoeren die op kaartjes staan. Zo'n kaartje moet je dan trekken als je op een bepaald vakje komt. Diegene die als eerste klaarkomt heeft verloren!
Klinkt een beetje lomp als je het zo opschrijft, maar hetis echt een heel leuke spel!

Verder gebruiken wij ook wel eens een blinddoek. Erg spannend als je niet weet wat de ander gaat doen!

En voor de masseurs onder ons: probeer eens een erotische massage! (handleiding bijgevoegd voor alle niet-masseurs onder ons ;-)) http://www.toostylish.com/page.php?tid=2&cid=1&id=1359

Liefs Daisy

Hey Neomi,

Ik heb thuis ook een bordspel. Ik moest de naam even opzoeken, maar het heet Ultiem Verlangen. Er lag bij mij een dikke laag stof op, kun je nagaan hoe vaak we dit gebruiken.....
Het schijnt een heel erotisch spel te zijn, maar ik kan me de laatste keer dat we dit speelden niet meer herinneren..
Erg leuk dus om meer andere ideeen te krijgen!

Liefs Chantal

Jeetje, een kijkje in de slaapkamer van me. Ten eerste is bij ons nog geen sleur te vinden. Het is ook steeds anders. We hebben wel een laatje in het nachtkastje met verschillende speeltjes. Zowel met als zonder batterijen. Wij hebben hier heel veel opwinding door. Maar blinddoeken en masseren is ook een optie hier.
Wat bij ons ook altijd werkt is samen douchen. Elkaar lekker inzepen en het toppunt is zo bereikt.

Van de spelletjes op zich zijn we niet zo....
Maar las hier pas ook nog de strings zonder kruis..... lijkt me ook wel eg leuk. hahahahah.

Dikke knuffff Tamara

Hey Neomi!

Goede topic! ik ben erg benieuwd naar leuke tips.
Zelf heb ik er niet zo veel hoor..
Mijn vriend vind charretels (of hoe je dat ook schrijft) erg mooi en succes gegarandeerd ;-)
Samen douchen of een massage vind ik zelf ook een goed begin.
Strippesten vind ik een goeie om te onthouden..

@daisy bedankt voor de massage link!

Liefs Lisette

Hahahha nou daar komt ie dan nu je ernaar vraagt:

Ik heb op www.google.nl gezocht naar een sexy string met open kruisje en deze besteld haha!!!

Zodra ik deze aantrek, kan hij me gewoon niet weerstaan! Precies de bedoeling! Mannen zijn wat dat betreft best makkelijk op te winden haha

Misschien moet ik mijn naam veranderen van Micromuis84 naar Blotedoosrodevlinder hahahaahah

xxxxxxxxxxxxxxxxx mij

You're welcome :) Ik ga de link zelf ook maar eens goed bestuderen, haha!

Jarretels zijn bij mij ook een succes idd...

Heb je niet heel veel in huis en wil je best wat aanschaffen? Kijk dan eens op pabo.nl. Relatief goedkoop, sexy pakjes (vindt mijn vriend dan...) en voor iedereen wat wils. Je hoeft naturlijk niet direct naar de leren zwepen, gespen ed te kijken!
Christine le Duc heeft hetzelfde.

Je moet geen supergoede kwaliteit hier verwachten, maar hoe vaak heb je zoiets aan of gebruik je het echt?? Er zitten echt wel wat leuke dingen bij, en verzending in een blanco doos!

Wat ook goed werkte was (toen we in Parijs waren) het erotiekmuseum. Maar ja, dat was Prijs, heb eigenlijk geen flauw idee of Nederland ziets heeft... Vast in Amsterdam wel!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan