klussen

A

Anoniem

Guest
hee meiden,

mijn man en ik hadden deze maand afgesproken om lekker even rustig aan te doen qua klussen en het nu alleen echt hebben doen als we allebei zin hebben...we hebben dus tot nu toe maar 1x geklust hahaha allebei ff rust nodig lijkt het! van weekend me ei dus gaan vanaaf, zondag en dinsdag nog wel ff want wil niet dat de hele maand verkeken is natuurlijk maar doet ons wel ff goed om wat rust te pakken! na 10 maand proberen en vaak om de dag sex gaat de sleur er wel eens in zitten...dus nu bouwen we weer nieuwe energie op om de volgende maand er weer voor te gaan...
we zullen weer zien!
succes allemaal!
liefs

hee meid,

niks mis mee even op een laag pitje, meestal geeft de pauze altijd een goed resultaat hihi.
nou meid ondanks dit zou ik nog steeds voor je duimen!

Succes
Liefs xx

Ik herinner me bij mijn dochtertje dat we inderdaad maandenlang braaf ons best deden zonder resultaat. De enige keer dat we niet op de 'goede dagen' konden klussen omdat mijn man op reis was, en we het dus super rustig aan deden, was het raak! Dus wie weet, veel succes!!!

Hey lieverd.

Dacht weer eens even kijken hoe het met de meiden hier gaat. Zowaar jou naam gelijk bovenaan.
10 maand alweer pff.. 11 keer is scheeprecht!?!
Good for you om het even wat rustiger aan te doen wat klussen betrefd. Moet wel leuk blijven he? zal voor je duimen dit weekend!
Vergeet de tips van de strings met t openkruis niet he ;-)
Ben niet heel veel meer op dit forum te vinden maar ben je niet vergeten hoor! blijf voor je duimen.
Verder alles goed met je? met de kleine meid ook?

Fijn weekend!

Veel geluks **********
Liefs Lisette

Op een laag pitje bevalt hier ook goed! Heb nu ook nog totaal geen zin, dus wordt ws. na mijn ongi weer!

Fijn weekend!

Meid, je hebt helemaal gelijk om het even op een laag pitje te zetten, kunnen jullie weer even lekker rustig en ontspannen op een andere manier van elkaar genieten en er dan straks weer met goede moed tegen aan. Soms wordt het indd een sleur en we moeten oppassen dat het niet een 'moeten' gaat worden. Lekker genieten hoor!

Dikke knuffel

Thanks meiden!!
Ja voelt ook wel ff goed om wat minder te klussen! soms gaat het wel voelen als " een moeten"anders voelt het alsof de kans helemaal verkeken is! nu dus ook vrijdag geklust, vandaag en dinsdag nog ff en dan weer wanneer we(lees; ik haha man heeft bijna altijd zin) echt zin hebben om te klussen!
@starbucks, hee lieverd leuk van je te horen meid!!Hoe gaat ie met jou en de baby?hoever ben je nu en weet je al wat het wordt?Hier verder alles goed en met de kleine grote meid ook Thanks!! en oh ja zal vandaag weer es de open kruis truc proberen ;-))
liefs x

Terug
Bovenaan