klussen!

gaan nu eindelijk een beetje beginnen. vandaag nog matrassen besteld zodat het stapelbed helemaal beslapen kan worden. en dan gaan we van de week of begin volgende week en badkamer doen en de babykamer.. kan niet wachten.. krijg nu toch wel kriebels van we moeten gaan beginnen.. zijn jullie al volop bezig?

Op wat inhoud van de kasten nalopen nog helemaal niet! Elk weekend nemen we ons voor om iets te doen, maar er komt steeds iets tussen. Nouja, alle tijd nog. Ook nog niet gehoord wanneer mijn spullen geleverd gaan worden, zodra dat bekend is zullen we wel fanatieker aan de slag gaan :)
Ik zou het wel graag af willen, dus van het weekend maar weer wat plannen ;)

Wij zijn nog steeds aan het verbouwen en wonen nog niet eens in ons huis. Boven is eigenlijk wel klaar, maar het enige kamertje dat ingericht is is de babykamer! nu de woonkamer en keuken nog... kan niet wachten tot we klaar zijn!

we woonden net 2 weken in ons huis toen ik voor de 1e keer zwanger werd
nu voor de 2e keer zwanger jaar na geboorte van onze 1e
de babykamer is nu pas af hahaha toen had ik gene tijd om de schilderijtjes op te hangen en nu wel.
het huis is nu ook een heel stuk meer af, bij de 1e was de grote slaapkamer nog een opslag/vogelkooi voor onze rondvliegende diertjes.
Nu hebben we 2 mooie slaapkamertjes voor de kids.

Gezien de zware zwangerschap ben ik ook blij dat alles net klaar was in de week dat ik nu zwnager werd. toen ging Mara over naar de kinderkamer en kwam de babykamer vrij.

Genoeg kleine dingen te doen maar dat hou je toch

succes dames!

Hoi, wij beginnen pas in de Kerstvakantie met het schilderen van de babykamer-wand. Want de andere helft van de kamer is nog kantoortje..... Maar de kamer is groot genoeg...
Babykamer hebben we nu eindelijk uitgezocht bij Babypark. Nu gaan we die half november bestellen.
6 tot 8 weken levertijd. Dus dan komt ie na de Kerst.... dan is het allemaal klaar.....
Ik maak zelf de schilderijen voor aan de wand, maar daarvoor wil ik wel kleur kunnen bepalen, volgende week weet ik wat het wordt....roze of blauw.... hihi
Succes!

Wij hebben het kamertje al besteld. Vloer en muren waren al klaar, dus volgende stap is de aankleding. Maar behalve zwangerschapskleding en de meubeltjes hebben we verder nog niks dus nog genoeg te shoppen aan kinderwagen, maxi cosi, box, kleertjes, etc. Pfff

nou ik heb het bedje en commode kastje heb ik al gelukkig, maar de kleine komt voorlopig bij ons op de slaapkamer en na een half jaartje ben ik van plan de jongens samen in een stapelbed te leggen en dan heb ik een kamertje over, of bij mijn dochter we zien wel hoe het loopt, volg week de 20 weken echo en daarna begin ik wat te shoppen beetje bij beetje, zodat ik in jan-feb klaar ben, iedereen succes.

liefs

Terug
Bovenaan