klussen

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Kussen zonder kijkers is hier weer begonnen deze week;) We zijn gister van start gegaan en gaan proberen om het om de dag vol te houden. Het moet natuurlijk wel leuk blijven!

Ik heb getwijfeld over de ovu testen maar ga het absoluut zonder doen. Ik heb er de vorige ronde zoveel verwarring van gekregen. En dit lees ik ook bij meerdere meiden. Ik heb zoiets van als we om de dag klussen tot mijn NOD dan kunnen we mijn EI toch niet missen!?

Nou we gaan er weer voor en hopen dat het niet alleen voor de lust is;) haha

Succes meiden!

Liefs Renate

Hahahaha!! Indd klussen zonder kijkers! Ik hoop dat bij jullie om de dag klussen tot je NOD wel mag baten! Iig heel veel klusplezier en wie weet.....

Doe ovu-testen lekker NIET gebruiken en volgens mij moet het dan helemaal goed komen. Ik ga m'n duimen alvast weer opwarmen! ;-)

Liefs Lynn

haha dankjewel Lynn!
Ik duim ook voor jou dat je de afspraak bij de HA voor niets hebt gemaakt!

Liefs Renate

Succes en veel plezier! Meest belangrijkste!
Om de dag zou goed moeten komen:)

Thanks meiden!

Nog een vraagje trouwens.. wat vinden jullie van de dingen als na het klussen met een kussen onder je kont gaan liggen en 15 min wachten.. Zal dat echt nut hebben of zijn dat weer fabeltjes?

Liefs

Hey meid,

Veel plezier met klussen aankomende periode!! Slim om het om de dag te gaan doen! Hopelijk is jou cyclus niet heeeel erg lang anders ben je gesloopt haha!! Ik gebruik de testen ook niet hoor. Alleen maar stress. Al duurde mijn eerste en dus ook vorige cyclus 40 dagen dus weet nu helemaal niet meer hoe ik moet rekenen??? Ja, ik weet het ook niet of het echt werkt! Ik ga meestal niet gelijk naar de wc! Ik blijf meestal nog even liggen en een beetje met mijn benen in de lucht! Zodat het er niet gelijk weer uit glijdt. Ben benieuwd wat de rest van de meiden er van vindt!!

Liefs en succes ik duim voor je!!

@ Helena

Mijn cyclus is gelukkig regelmatig 28dgn, het is ook lastig rekenen als het onregelmatig is..

Haha met je benen in de lucht, lenig hoor;) Ik blijf meestal ook even liggen met mijn kont omhoog.. Naar mijn id heb je ook voor niks geklust als je daarna meteen naar de wc gaat.. voor me gevoel loopt alles er dan net zo hard weer uit..

Lekkere praat whaha

Liefs

Terug
Bovenaan