Klussen?.

A

Anoniem

Guest
Hallo, terug van weg geweest, na 2 jaar. Ik heb een gezonde dochter van ander half. En willen graag een tweede. Nu heb ik vandaag mijn ei sprong volgens mijn berekeningen. We hebben eergisteren en gisteren geklust.. Is het dan handig vandaag weer of beter morgen?

Liefs.
X

Gewoon zo vaak mogelijk zou ik zeggen ;-) als jullie zin hebben dan :)

Hey welkom! Ik ken je nog van toen! Wij gaan ook voor n tweede. Isa us nu 17mnd. Succes! Ook ik vandaaag denk ik mn ei gehad en vandaag geklust... vd week weinig tijd en niet geklust... ga dus nergens van uit deze mnd. Maar geeft niet we hebben de tijd.

Succes!

Groetjes kim

Hey,

Ja ik herken je ook nog haha hoe is het? Er word niet echt meer actief gedaan hier of wel?

Dit word ook eerste ronde, ik heb nogal onregelmatige cyclus. Ben nu twee jaar van de pil af dus erg vreemd. Maar volgens berekeningen had ik 9e tot 15e vruchtbare dagen. Bijna elke dag en 1 x 1 dag tussen gelaten. Dus word 50 50 haha maar ga nergens van uit. Rochana is nu 16 maand haha.

Xx

Van te voren om de dag zeggen ze toch, is de kwaliteit van het zaad beter. Succes

Ik herken je ook nog. Was toen bezig voor een tweede en nu nogsteeds.
Gr.
Wenser

Hey wenser,

ik kan het nog vaag herinneren, wat balen dat het nog niet is gelukt. Op hoeveel maand zit je nu.

gr

Ronde 33, 2 jaar en 3 maanden verder. Een ongelofelijke lange tijd. Wel intussen 3 IUI-pogingen met hormonen achter de rug en een hysteroscopie. Nu nog 3 IUI's te gaan en als dat niet lukt resteert allee nog IVF. Heftige tijd dus.

Dank je wel voor je interesse.
Sterkte met je nieuwe pogingen. Idd is om de dag het beste, maar ik zou vooral in het begin mij daar niet teveel van aantrekken ;-)
Wenser

Terug
Bovenaan