klustijd en nod 6 sept

A

Anoniem

Guest
hey meiden ,
ik ben weer lekker aan de klustijd begonnen eigenlijk al t weekend en we houden nog maar even aan hihi
mijn nod is 6 september is er nog iemand rond deze tijd
kunnnen we strakjes samen weer op t wachtbankje plaatsnemen
tot horens!!!!!!! tamaar

ps alle geluksvogels gefeliciteerd en genieten , verder bedankt voor alle strooien wij nog niet zwangeren waarderen het enorm en hopen jullie gauw op een volgend forum te spreken wij houden de moed erin!!!

Tamaar,

klus ze .
Mijn NOD is 13 september, dus wat later.

Mag ik je wat persoonlijkers vragen: is Tamaar je echte naam en uit welke omgeving kom je? Ik heet nl Tamar en zovaak hoor ik niet dezelfde naam.

Hai Tamaar!

Ik zit nu ook midden in de klustijd (das nooi verkeerd)
Vanavond mijn eisprong gevoeld (denk ik, heb dit nl nog nooit eerder gevoeld, maar ben me ook niet eerder zo bewust geweest van mijn vruchtbare periode)
Alleen vanavond bezoek...baaaaaalen, maar ja!

Ik heb 5 september mijn NOD, maar als ik nu echt  mn eisprong had waarschijnlijk iets eerder.

Heb best wel weer zin in die spannende tijd, toch altijd leuk, al kan ik niet goed tegen afwachten....hopen voor ons allen goed nieuws deze keer!

Klus ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Annemiek

Ha die Tamaar,

Ik heb mijn NOD rond 9 september we beginnen vandaag maar met klussen hihi.

Groetjes ik hoop voor ons beiden (en de rest natuurlijk)

Hallo,

Mijn nod is 5 sept. Volgens de berekeningen heb ik vandaag mijn eisprong, ik voel het alleen niet. We zijn al wel lekker aan het oefenen.

Wachtse allemaal!

hoi alphie,
ik heb mijn afkorting gebruikt officieel is het tamara maar iedereen zegt altijd tamaar dus vandaar
verder zal ik ook zo rond mein ei zijn deze week maar een tijd geleden stond er een heel duidelijk stukje hier op het forum over verkeerd denken dat je vruchtbaar bent kennelijk kan het al vanaf de 8e dag tot de 21e dag dus wij klussen maar lekker de hele maand heb ik geen moeite mee hahahahaaha
zal eens kijken of ik dat topic nog eens naar boven haal is erg interessant anders tammygirl nog eens vragen
doei

Vandaag moet hij bij ons gebeuren heb volgens mij mijn eitje gehad.

Terug
Bovenaan