klustijd?

A

Anoniem

Guest

Hoi,

Ik vraag me af wanneer je het beste kunt gaan klussen. Mijn eisprong is rond de 12e (tussen 9 en 13 aug). Is het slimmer om de 11e of om de 12e te klussen?
Ik had begrepen dat je het beste om de dag kunt klussen (en niet elke dag i.v.m. de kwaliteit van het sperma), is dat zo?

X

hoi X,
even een vraagje ben je altijd regelmatig ongi?
zo ja dan kan je het beste 8,10,12 en 14 aug klussen zodat je je ei dan niet kan missen of gebruik een ovulatietest weet je zeker waneer je ei komt.
ben je onregelmatig, dan zou ik vanaf dat je ongi weg is om de dag gaan klussen (advies van mijn huisarts) dan mis je je ei ook niet.
ik weet het is even volhouden omdat je niet altijd even veel zin hebt, maar ja het is voor een goed doel nietwaar?
even antwoord op je vraag over de kwaliteit van het sperma, inderdaad om de dag is beter, anders is het sperma niet sterk genoeg, aangezien er elke dag verse sperma word aangemaakt wordt het alleen maar sterker naar mate je even wacht.
heel veel succes

groetjes claudia

mijn gyn zei tegen mij, gewoon doen wanneer je zin hebt.. als je het maar geen dagen opspaart want dat is slechter voor het zaad dan het bijvbeeld elke dag doen. "Alles wat erin zit, zit erin" zei ze.. grappig he ik heb echt een hele lieve gyn...

Claudia en Anoniem bedannkt voor jullie reacties. Ben nu ook bezig met om de dag klussen, maar soms wil je ook even niet.... ga morgen weer klussen!

Terug
Bovenaan